OT För jag...
… har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeeenten, fy fan bra jag är!
:D
Wiiiie, igår tog jag studenten ;D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
GRATTIS!!! :D Bilder? :D Åh ah GRATTIS igen för tusan!

#1 bilder kommer så småningom.. det var inte min kamera som togs kort med, så när jag fått tag på bilderna så..
GRATTIS!!! När jag tog studenten var det en av dom roligaste dagarna i mitt liv, hoppas det var lika för dej 
Hur mår du idag? 

Oj redan!!!
Grattis!! Härlig dag det där!!

GRATTIS! :D åå va roligt :) Nu är du äntligen fri :D:D
Ååååh GRATTIS :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#0 Grattis! Vilken linjen gick du?
#3 Visst är det en rolig tid, när man tar studenten. Det är onekligen roligare att framtiden framför sig än bakom sig. ;)

GRATTIS :D
#7 Nja, så djupt tänkte inte jag dock… Det var mest lite drygt ett dygns festande som lockade, med ALLA jag nånsin kännt, ungefär :)
Grattis t studenten!!!

Grattis :-D
*** Kärleken övervinner allt ***

Grattis! Men vad tidigt. Vad hittade ni på då? Min dotter tar ju studenten i juni. Om 3 veckor i går närmare bestämt.
Oooh, tidigt! :P
Grattis!! =) Själv är det några veckor kvar.. :P

oj redan!! Grattis!!!!!! Själv tar jag den 14 juni!!! :D :D

#14, en lördag ? ^^ Du menar inte den 13 ? :P

#15# Här tar dom studenten på fredag och lördag.

#16, jaha, lustigt :)

nä den 14 är det! :) tar det en lördag :) Min syster springer ut den 5:e (tvillingsyster..)
När jag tog studenten var en va de värsta dagar i mitt liv. Kl 22.00 låg jag hemma i min säng och mådde skit, fem på morgonen fick vi åka in till akuten och så fick jag en morfinspruta i häcken. Efter diverse provtagningar visade det sig att jag led av akut njurstensanfall, lätt urinvägsinfektion och inflammation i ledbandet mellan ryggen och höften. Inte konstigt att jag hela studentdagen gått runt och typ vikt mig dubbel av smärta.

#19# Oj, din stackare!
Grattis!
åååh så kul ! grattis !! :D

Gejsa. Vi tog studenten så mkt tidigare för att vi blivit av med några lov när vi var ute på praktik.. bla sportlovet i tvåan, höstlovet i trean..
Slo. Jag mår prima ballerina ;) Jag drack inte så mkt för jag skulle upp och jobba idag. Men lite champagne blev det ju ;)

#23# Jaha på så vis. Synd att behöva upp och jobba dagen efter studenten. Fick du inte ens ledigt?
Vad gick du för linje nu då?

Gejsa.
Ledigt? Jag började igår, det är därför :P Och jag har bara jobbet 3 veckor och bara lördagar-söndagar 12-17.. Men det blir endel pengar ändå eftersom det är 100% extra :P
Jag gick naturbruk med inriktning hästhållning…

Grattis! :) jag tog studenten förra våren! :) Också naturbruk - hästhållning :)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

grattis!
Såg att det var en artikel om er i tidningen…för det var väl i Önnestad du gick ut eller???
Gick ut på vintern o det var ingen höjdare…det var ju ändå ngr klasser som gick ut men hur kul o åka nercabbat den 16 december???? NOT at all!!

AusaBausa. Önnestad var det ja :)
Grattis! :D Jag är inte ett dugg avundsjuk…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst