Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1240 ggr
Cilla89a
0

OT För jag...

… har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeeenten, fy fan bra jag är!
:D

Wiiiie, igår tog jag studenten ;D

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Hannapanna
0

GRATTIS!!! :D Bilder? :D Åh ah GRATTIS igen för tusan!

Cilla89a
0

#1 bilder kommer så småningom.. det var inte min kamera som togs kort med, så när jag fått tag på bilderna så..

[slo]
0

GRATTIS!!! När jag tog studenten var det en av dom roligaste dagarna i mitt liv, hoppas det var lika för dej Skrattande

Hur mår du idag? Hemlis

pippa__
0

Oj redan!!!

Grattis!! Härlig dag det där!!

maaaliin
0

GRATTIS! :D åå va roligt :) Nu är du äntligen fri :D:D

Anna
0

Ååååh GRATTIS :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Turfaren
0

#0 Grattis! Vilken linjen gick du?

#3 Visst är det en rolig tid, när man tar studenten. Det är onekligen roligare att framtiden framför sig än bakom sig. ;)

__iE
0

GRATTIS :D

[slo]
0

#7 Nja, så djupt tänkte inte jag dock… Det var mest lite drygt ett dygns festande som lockade, med ALLA jag nånsin kännt, ungefär :)

AusaBausa
0

Grattis t studenten!!!

tezzie
0

Grattis :-D

*** Kärleken övervinner allt ***

gejsa
0

Grattis! Men vad tidigt. Vad hittade ni på då? Min dotter tar ju studenten i juni. Om 3 veckor i går närmare bestämt.

Maja
0

Oooh, tidigt! :P
Grattis!! =) Själv är det några veckor kvar.. :P

Scandi
0

oj redan!!  Grattis!!!!!! Själv tar jag den 14 juni!!! :D :D

__iE
0

#14, en lördag ? ^^ Du menar inte den 13 ? :P

gejsa
0

#15# Här tar dom studenten på fredag och lördag.

__iE
0

#16, jaha, lustigt :)

Scandi
0

nä den 14 är det! :) tar det en lördag :) Min syster springer ut den 5:e (tvillingsyster..)

Zadeira
0

När jag tog studenten var en va de värsta dagar i mitt liv. Kl 22.00 låg jag hemma i min säng och mådde skit, fem på morgonen fick vi åka in till akuten och så fick jag en morfinspruta i häcken. Efter diverse provtagningar visade det sig att jag led av akut njurstensanfall, lätt urinvägsinfektion och inflammation i ledbandet mellan ryggen och höften. Inte konstigt att jag hela studentdagen gått runt och typ vikt mig dubbel av smärta.

gejsa
0

#19# Oj, din stackare!

The-Photo
0

Grattis!

bubbelbubbel
0

åååh så kul ! grattis !! :D

Cilla89a
0

Gejsa. Vi tog studenten så mkt tidigare för att vi blivit av med några lov när vi var ute på praktik.. bla sportlovet i tvåan, höstlovet i trean..

Slo. Jag mår prima ballerina ;) Jag drack inte så mkt för jag skulle upp och jobba idag. Men lite champagne blev det ju ;)

gejsa
0

#23# Jaha på så vis. Synd att behöva upp och jobba dagen efter studenten. Fick du inte ens ledigt?

Vad gick du för linje nu då?

Cilla89a
0

Gejsa.
Ledigt? Jag började igår, det är därför :P Och jag har bara jobbet 3 veckor och bara lördagar-söndagar 12-17.. Men det blir endel pengar ändå eftersom det är 100% extra :P
Jag gick naturbruk med inriktning hästhållning…

Yessica
0

Grattis! :) jag tog studenten förra våren! :) Också naturbruk - hästhållning :)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

fridak
0

grattis!

AusaBausa
0

Såg att det var en artikel om er i tidningen…för det var väl i Önnestad du gick ut eller???

Gick ut på vintern o det var ingen höjdare…det var ju ändå ngr klasser som gick ut men hur kul o åka nercabbat den 16 december???? NOT at all!!

Cilla89a
0

AusaBausa. Önnestad var det ja :)

Alex
0

Grattis! :D Jag är inte ett dugg avundsjuk…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst