lektion 2

Super bra att du kommit igång med träningen igen!
Hoppas ditt självförtroende återväcks!
Kramar!

Ser fint ut:)

-Hur gick det för Anna dåra?
-Var hon med?
-Bra bilder, vem är fotografen?
/Nyfiken ju…

Det var Henrietta (Älskar_hästar) som var med och fota! Anna var inte med…

Det ser bra ut tycker jag =) Synd att jag missade lektionen. Somnade på soffan… hehe.

heh, ska rida hennes hbl sto nästa gång, då kanske du vill kolla?
Linnéa - Ska du rida turbina?? Eller Chatta? Den där bilden på övergångsstället, bilen i bakgrunden är min mammas ^^

Hi hi tänk vad "världen e liten.."

#16 - #17 Glömde fråga dej Linnea vad du tyckte om de svartvita , ja , vad tyckte du om dom ? 
har också en kommentar på övergånsstället-bilden. hahaha roligt att hästen också kollar om det kommer några bilar ;)
förresten så kollade jag på alla bilder! o det såg fint ut i mina ögon! funderar bara på om du kollar neråt för att du slappnar av i nacken.. o då gungar huvet lite.. eller va man ska säga. för det gör jag om jag ska sitta ner, inte för att man "kollar ner" om du förstår?

Om jag kan så vill jag absolut titta då! Om jag inte somnar i soffan då också vill säga… den är bekväm min soffa =)
#33 Du ska bara veta vilka fasoner o konstigheter den där ponnyn har för sig. Han tittar på utsikten o sånt där ibland. När han pinnar på i sin egen takt o jag o Sandy inte hinner med. Då kan han helt plötsligt stanna o invänta oss, men sen kan han pinna på igen. Vilket gör att han stannar igen o väntar på oss =) Ganska charmigt beteende, men jobbigt om man vill kunna prata under ridturen när han bara springer iväg från oss…

#33 - han kollar nästan alltid åt båda hållen när man ska gå över en väg! =)
(Sandra kan du vänta 5 min innan du åker? Måste käka bara)

fina bilder:)
jag kollade allaaaaa! oj sååå duktig jag var nu =) haha
Jag tittade på alla. Såg fint ut!
Vart nånstans är det du rider?
Linnéa- Oekj, det är Chatta :)

Jättefina bilder! Blir jättesugen på att rida hehe

#39 - vid frösunda gård.

#34 Eftersom kameran var en Canon Ixus och min förra kamera också var det visste jag att det skulle gå att ställa in det . Bl.a sepia också , men jag gillar grå bäst (: Jag klickade på en knapp nere vid Menu eller vad det står , så står det något på F också , Func. , Fun. , eller jag vet inte , något sånt ialla fall . Och så bläddrar man och då kanske du ser sen .. (:

Jag tycker att det är en jätte bra ide att vissa bilder från en lektion och få lite tipps, då utväklas man en gång till !

nu har jag tittat på alla bilder (gick fortare i dag) det såg bra ut! Va det inte jobbigt att rida med långa stigbyglar?

nä, fick veta att man ska ha längre stigläder när man rider i dressyr sadel. Mycket skönare också när man har ridit utan,,