Överraskning!!

Åh, vad skoj. Grattis! Lite mörk bild men du tar väl snart fler. :)

grattis!!!
vad SKÖNT att fölet kom och att det gick bra.
hoppas nu hon kan ge tillräckilgt med mjölk bara.

#2 mjölk har hon.. problemet är bara att hon för tillfället inte vill dela med sig.. så nu blir det flaska och försöka få lilla Wilma till att ge med sig..

#1 det kommer fler bilder så småningom!!!

#4# Hi hi jag förstår det. Väntar med spänning.

#5 Ska typ åka upp igen nu… tänkte låna med mig pappas kamera.. den tar lite bättre bilder!

#6 du är snäll som tänker på oss och delar med dig direkt! =)
schas iväg nu och ta mer bilder. vad ska hon heta?
surprice tycker jag…

Grattis och vilken lättnad att båda klarade sig :)
Åh vad skönt att det gick bra! :) Grattis!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Åhhh vad söt!! så skönt att allt gick bra!!!!!! Grattis!!!! *fick tårar i ögonen här nu…*
Åh vad roligt att allt gick bra!!! Grattis!

Nej men va underbart, vilken tur att honb fixade helt själv !!! Jag håller med Lisette om att hon borde heta Surprice. Väntar med spänning på fler bilder
Vad roligt! Och härligt att det gick bra! Ska hon heta Surprise tycker jag dock att det ska vara med rätt stavning - s och inte c ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Va roligt! Skönt att allt gick bra också :)

Vad roligt! Jag skulle också bli chockad om det en dag stod ett föl i min box XP
Men jag antar att hon inte var beräknad riktigt än?
Tycker också hon ska heta Surprice. Eller nåt franskt som Être pressé eller De bonne heure. Om hon nu var för tidig förstås :)
Grattis. Vad skönt att fölningen gick bra. Hoppas allt går bra för er nu. Håller med dom andra om namnet Surprise eller nåt liknande.
#13 Håller med Alex att Surprise rättstavat vore ett kalasbra namn! ;) Elletr nått i kombination med Surprise, som Surprise Girl, Little Surprise eller Magic Surprise.. ja nått sånt.. :-D
Å glömde säga GRATTIS såklart!! :D

Jättegrattis till lilla fölet =)
Follys två avkommor heter Surprise… Midas surprise och Atena Surprise =)
*** Kärleken övervinner allt ***

Pappan till avkommorna heter Mr Surprise förresten :)

Eller varför inte survavier. Överlevaren det är väl verkligen fölet. :) Mamma sto med givetvis. Det var ju nära att dom båda skulle ha dött ju.

Grattis! Va skönt att det gick så bra!
Nu vill vi se fler bilder på underveket!
Grattis!! :)

#17, magic surprise heter vår lilla tös i stallet :)
och grattis dojo!! :D
Stort Grattis!

Ehm, ojdå 
Jag hade helt missat den andra tråden om Wilma och mitt tidigare inlägg var visst lite opassande…
Tycker hon ska heter Miracle eller nåt lilla tösen :)
Väntar spänt på bilder
Grattis :)

Grattis!!!!!Skönt att allt gick bra!

Nej men gud så roligt, grattis! :)

Gud så skönt att allt gick vägen!! =) SÅ söt Lillan är!!

tyvärr dåliga nyheter… fölet som vi bestämt ska heta Wilmas Ida har blivit väldigt dålig.. överlever troligtvis inte..
Hon hade ju inte precis de bästa förutsättningarna när hon kom till världen..

# 32 Nej va tråkigt! Jag håller alla mina tummar på att hon repar på sej snart! Styrke kramar till er.

Neeej, hoppas hoppas att hon ska repa på sig och klara sig!!

Nämen gud va tråkigt, vad är felet ??
Hoppas att hon repar sig

Men gud vad jobbigt för er alla! Orkar hon inte resa sig eller vad är felet?
Nej men herregud vad tråkigt!!! Håller tummarna på att den klarar sig!

Hoppas hon blir bättre! Jag håller tummarna hårt för er. Hoppas, hoppas på ett mirakel…

nej men lilla tjejen då! =(

Usch så tråkit! Hoppas verkligen hon repar sig den lilla, hon ser så fin ut på din bild.

vad är det som har hänt????

hur går det dojo?
Ush vad tråkigt…

Dojo är inte inloggad vad jag kan se….jag undrar med hur det går…..usch usch usch………

du får smsa o fråga pim!

Har tyvärr tråkiga nyheter…
17.35 i dag slutade lilla Idas hjärta att slå.. hon var för svag och hade för dåliga förutsättningar här i livet.
Hon dog tyvärr innan vet. hann ut.. vi satt hos henne när hon tog sina sista andetag..
Hon har det bra nu.. Nu springer hon och leker på starka ben på de evigt gröna ängarna i Trappalanda.

nej men gud vad tråkigt!! är så ledsen för er skull!

Nej usch!!
Vad sorgligt! 
Här sitter jag och behöver piggas upp efter 14 timmars konstant tentaplugg och så läser jag två trådar om döda för som det första jag gör.
Stackars fölis. Och stackars mamman. Hon klarar sig väl iaf? Hon var ju så tunn?

Åh stackars, stackars er. Vilken sorg. Hade hon fel på benen? Lider verkligen med er.

kan det bero på att hon föddes för tidigt kanske samt att wilma varit så dålig?
Åh så fruktansvärt tragiskt! Lider verkligen med dig…*kram*

#50 Hon föddes väl för sent?

anej det var en månad tidigt.

#50 Jag tror jag blir galen! Jag är så virrig så jag tror inte ens jag minns vad jag heter längre.

Nej, men usch så tragiskt! Lider med dig :(

#53 hon hade gått över tiden….. så förstod jag det oxå

hon gick över tiden.. var beräknad till 3 maj men fölis hade nog behövt ligga kvar lite till..
Hon var alldeles för svag vilket troligtvis beror ganska mkt på att stackars Wilma varit så dålig..
Det är ju inte ens 2 veckor sedan veterinärerna trodde att Wilmas jordeliv var över..
Så lilla Ida kom till världen under helt fel förutsättningar.
Sedan hade vi ju problemet att Wilma inte ville låta fölet dia. Därmed gick vi misste om råmjölken.
Så stackaren kunde nog knappast haft sämre förutsättningar.
När jag har smällt allt och lugnat ner mig så lovar jag er att ni ska få se lite bilder på vår lilla ängel.
Vi hann ta en hel del foton på henne.
Men just nu känner jag att jag inte orkar. Det tar emot att t om skriva detta just nu.

Nej va tråkigt! Lider med dig 

#57 Kramar i massor till dig och Wilma

*tröstekramar i massor* fy fanken………….
..får panik över detta liv…..

#57# Jag förstår dig. Kom tillbaka när du orkar. ;( Kram från mig.
ååh..=( *krama*