Island?
Någon som har varit där? Var isf? :)
Jag har varit där två gånger, båda gångerna tittade jag på landsmót. Första gången var år 2000 (?) då det var i närheten av reykjavík. Vi var där nere första delen av veckan och sen åkte vi upp till några bekanta på norra island och red en lång dagstur på islandshästar. Andra gången jag var där var 2006, då landsmót var i närheten av hólar.. (vet inte exakt vad stället hette..) Då bodde vi först i reykjavík kanske två dagar, gick på stan m.m. sen åkte vi upp till norra island som förra gången och bodde hos några bekanta där. Red inte så mycket då, men det var kul iaf :)

aldrig varit, men vill såååå himla gärna!
Landsmót har jag aldrig varit på, vill dit i år, men har inte riktigt ekonomin för det just nu tyvärr.
Men var på Island och jobbade sommaren -07, med inridning och tillridning och så av hästar.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#2 Vad kul :) Jag ville till landsmót i år jag med, men vi hade också ganska taskig ekonomi.. Funderar på att dra dit och jobba på norra island nästa sommar :)
Skoj! Tycker jag du ska göra, är en upplevelse kan jag lova. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#1 - Vi får åka dit tillsammans!
Nope, inte jag heller, men drömresemål nummer ett! :)
Skulle ev. ha åkt och hälsat på Alex men så blev det tyvärr inte. :( Får åka till Karlstad och peta på hennes häst istället. ;)
Har aldrig varit där men vill gärna dit :D
Jag har varit där en långhelg, hälsade på Alex när hon jobbade :)
Mycket lustigt namn, språk och djur :P