Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 420 ggr
heorspawer
0

en Underbar ridtur!

Måste berätta om min ridtur som jag gjorde igårSkrattande Jag hade fullt upp på dagen så jag kom inte till stallet försen kl 8.30                            och var klar att rida ut kl 9                                                                                                 Solen gick ner backom träd topparna, det var svalt och skönt och inga flugor. Vi red upp till en tjärn där dimman låg över vattnet, jätte fint! Sedan när vi red hem gick Orkan lugnt och stilla (ovanligt).

När vi var tillbaks var kl 10.30. När jag red barbacka upp till sommarhagen lyste månen över oss på natthimlen när vi galopperade upp för backarna  helt Underbart!!!Glad

mazze
0

Låter härligt!

jumpingqueen
0

Det lät häärligtSkrattande

heorspawer
0

mm…jag blir jätte glad varge gång jag tänker på det.

tessa
0

Låter underbart!! =) Var också ute hos hästen rätt sent igår kväll - så rofyllt och behagligt i luften då.. och vilken måne sedan… min kära mor kallade den "augustimåne", man kunde riktigt se "gubben i månen" med ögon, näsa och rund mun som blåser..

så nu är folk mångalna också! ;)

Julia
0

Det lät både mysigt och härligtGlad

CarCar
0

Jag brukar rida på morgonen och häromdagen var vi sex stycken från stallet som red iväg till havet, tar ca 20min att ta sig ner. Sedan red vi på stranden och galopperade i vattnet. Det är bara så underbart :)

heorspawer
0

#4 ja den var värkligen jätte stor…mån galna Jo.. och galopperar i bara grimma!!

Struten
0

åå va härlit de låter:)

Älskar_hästar
0

sommartider hejhej ! härligt (:

Linda
0

Härligt!