Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 654 ggr
SarahPeace
0

Snabbt svar tack ^^,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heeejjsaan ; ]

Tänkte trava över lite bommar i kväll me Molly. MEN jag har glömmt bort måttet imellan bommarna. Så måttet ska va i trav för litenstor häst (1.55 mkh) …

TACKSAM för svar = )

SarahPeace
0

Ingen som vet lr ?

hjullan
0

Nej! :D

SarahPeace
0

Okeej,,,,, … snälla nån ! , Vill gå och lägga ut bommarna ! OskyldigRäcka ut tungan

hjullan
0

peace:) varför kommer man inte in på din sida? skulle vilja lägga till dig på mina favoriter

SarahPeace
0

Heejhejej, vad trevligt att du vill de :P ,¨

har ingen anning faktiskt :S det är jätte skumt !!!, har pratat me Linda , och dom skulle "kolla upp det" , men det har ju inte blivt något bättre så ja får väll fråga engång till ^^,

hjullan
0

aha okej.. :D

SarahPeace
0

INNEEEGNNNN ?

Heda
0

Sök på nån sida,kanske bukefalos.

Du kan väl lägga ut bommarna,trava över sen märker du lite hur du ska ändra bommarna,så brukar jag göra.Man får ha sitt egna ögonmått.

SarahPeace
0

Okeej=) tack för svaret !!

Struten
0

har ingen aning om mått på nått men ja brukar mäta ungefär 4 fötter mellan varje bom de brukar stämma ganska bra(ja tor de va min ridlärere som brukade stega upp de så, inte säker, men ja tro de va av henne ja lärde mej de men ja tro endel andra brukar ha ca en meter emellan men de blir väll ungefär lika långt:P) :P fast de är ju lite olika om man har stora eller små fötter:P

Peppe
0

jag brukar testa mig fram…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

mazze
0

Ligger inte travbommar på ca 1.10m har jag för mig.

Courage.C
0

lägg som som en solfjäder och rid olika på som. Börja där det inte är så stort mellanrum och gå utåt! lycka till

lisette
0

#4 gå in på medlemmar och leta upp peace där så kommer du in på hennes sida. lägg till henne i favoriter sen så kommer du in igen.. :D

Lilla_My
0

måtten e ju väldigt olika beroende på häst o steglängd os.v de bästa e nog att prova sej fram =) själv har jag två fotlängder när jag tömkör My över bommer ;) hihi kanske NÅGOT mer till en större häst ;D

Ottino
0

Smart Courage.

Snygg lugg Molly har (haha skulle skriva molly men det blev moppy) Syrran o jag klippte precis likadant på våra kusar. dom såg jätteduktiga ut. som små skolbarn.

hjullan
0

håller med om luggen. emmi ska vi trimma våra kusars igen? ottinos börjar bli lite rund.