Djurrödshästar!!!! *bilder*

Ja han såg verkligen bedrövlig ut!!!

han e´så sööt….

haha hercules såg ut som om han sålt smöret och tappat pengarna.

Hur hög är din shettis?

#21# Titta en fjording!!! Vems är den då?

#24 vilken latmask!!!
nästan så man blir sugen på att betäcka Kefir m korven.Han är ju supergrann nu!

#23 Han är 83 cm =)
#25 Det är grannens 27 år gamla dam =)
#30 Japp, tycker jag! Men det är synd att förstöra din fina tjej ju me "oäkta" hingst =)

#25 den till vänster är samma häst som jag frågar om i "rida svankryggig häst". hon är 28. den andra är hennes 18 åriga dotter. korsning fjording&arab.
ja precis hur ska det se ut m en icke godkänd häst bland alla fina välstammad pållar…hihi!! (skämt)

#32# Vad fin färg dottern har. Har ni ingen bild från sidan på henne? Rids hon något?
skimmeln är supersöt!!!Helt såld på dem…

Hihi ser ut som en fjording men ändå inte. :)
söta grållan!!!!

#35 max är en riktig slyngel. merry sparkade efter honom idag. hon brunstar så hon är ju riktigt gnällig nu.
#37 syns inte att hon är så gammal som hon är ens.

men rider nästan igenom deras vardagsrum ju…
ja det var fint!

#41 Men det ser fint ut där det ligger när man kommer ridandes/körandes

ja det gör det ju iofs! =) finns många små söta hus här ute.
Brago *snart kommer jag och kidnappar dig* :P
allså den där lilla shettisen killen va supersöt min smak som bara den :) alla va jätte fina men han var bara wow så söt! ser ut som en buse men är säkert jätte snäll liten skit :)

#46 Beror på vilken du menar? Den svarte är en busig liten sak, men den andre lille är inte lika busig =)

#47 någon av drumlarna hade varit busiga idag. när jag kom upp låg din blåa spann i hagen, söndertrampad. borstarna låg vid lösdriften. ngn har öppnat dörren till sadlarna o dragit ut allt… jag undrar vem :S

Tjocke!!!!! 100 % Men Brago stod nog och pushade på och sa till honom att fortsätta när han tvekade 

jag tror med det faktiskt. eller att han har stått o kliat sig, dörren har åkt upp och sedan hjälptes de åt.
Hahahaha vilka härliga pållar ni har ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag fick gå o leta grimmor o grimskaft i hagen i går…Ludde, gammgubben på 16 år, hade dragit in dem i hagen(ngn hade lagt dem för nära, hrm!). Hittade hans grejer men inte Keldas…undras var dem blivit av..Joel letade tom i ett kaninhål..OM dem gömt dem där o faktiskt hade det inte förvånat mig ett dugg när det gäller Ludde…

haha man blir inte förvånad över vad de kan hitta på!

#52# Han kanske gick och nickade med grimman och så släppte han så dom flög utanför staketet också. hihi
mmm får kolla igenom hagen en gång till samt även utanför. Hagägaren lovade även hon leta när hon går sina morgon/middag/kvällsturer ner t havet….

Inget napp?
frågar du mig???

Japp
vad då napp? om jag hittat grimman??? i så fall nej letade i går o inte varit nere vid betet i dag o nu är det mörkt…