Tyst i kväll!
Det var fasligt vad tysta alla var i kväll då.
Ah! Lika bra att knoppa in själv då. Natti natti ni som är kvar. Sov så gott.
neeej! jag är ju här nu!
jag oxå :)
Fast på katter och hittekatter
+ några till då.
Kram
Hihi.. jag som tyckte det var full rulle här ikväll ^^ Kan ju tillägga att här är klockan +1h från er svenskar ^^
jag har ju precis kommit igång
jag e här
/Elin
Haha.. säger som hjullan XD
Vafaan, de e ju EM i göteborg, en ursäkt att vara på stan och driva :D Kom precis innanför dörren, sitter med ett glas vatten och en macka :)

Orka va uppe så sent… nä, sängen hägrar som vanligt runt 9 på kvällen. Visserligen är man uppe lite längre under semestern. Men jag skulle inte ha några som helst problem att sussa 9 även nu =)

usch jag deckade nog vid 10 igår…va ju helt dött här innan dess
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#2# Finns det en sajt som heter katter och hittekatter? Har bara en som heter katter ju.

Tror att hittekatter kom alldeles nyligen, såg det sist jag kollade sajterna…

Ok! Ska kolla upp det. För det är ju jättebra ifall man förlorar någon katt.
grannen här har en katt som hon inte matar speciellt ofta.. hon är jättekelig o väldigt vacker. vit med olikfärgade ögon.. nån som har lust o rädda henne?

Du kan ju inte bara ta en katt från en ägare heller.
menar du mig då gejsa? nee hon vill ge bort den för hon har inte råd att mata den. så jag "tar ju inte bara bort den"

Ok! troddde att du tyckte så synd om katten att du bara tänkte ta den och ge bort den till någon annan. Sorry!
hahahha , nehrå så illa är det inte ;) nog för att jag är cp men..

Ja, jag tänkte ju det. Att man vet ju inte vad du tar dig till. hehe
nee sant, kan inte annat än o hålla med på den punkten :P:P när ska du komma o kolla på våra kusar då?

jag kommer gärna när det blir lite svalare.

Jag har problem med internet. Kan nästan bara läsa, nte kommentera

Så har jag oxå emellanåt, men brukar funka senare…

Är därför som ni är så tysta! *ler*