Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 613 ggr
Jooline
0

Utställningar runt Kalmar :)

Hej :) Jag undrar om någon här skulle vela hjälpa mej att ta reda på om det finns några Utställningar här runt Kalmar. Jag är nämligen mycket intresserad av att fotografera på de och älskar att se hästarna såklart ;) Hade varit himla glad ifall någon visste något :) Själv vet jag bara om Nybros Welsh utställning i Augusti och kanske Cris arabians? * Hoppas :D * Skriv gärna här ifall du vet :)

Mvh Louice

Annette
0

Här kan du så småningom hitta årets ponnyutställningar.

www.spaf.info Det brukar vara en ponnyutställning för alla ponnyraser i Nybro.

Pazuzu
0

Vad är Cris arabians? *nyfiken*

Jooline
0

#1 Tack :) ska kika .D

#2 Menar självklar Cristalls Arabians, är ett arabstuteri i närheten av kalmar som iallafall har åren innan haft en liten arabutställning, väldigt liten förra året.. bara 4 st hästar… :S

Pazuzu
0

Aha, spännande! Ska hålla utkik utifall det blir en i år igen då.

Eifos
0

Jag vet nåt som inte du vet… (; Hahha, nädå, men jag ska skriva ut ett papper till dej där det står vad jag har hittat :D<3

Tywysoges
0

Den 16 augusti är det ponnyutställning i Nybro och den 14 september är det 3-årstest och kvalitetsbedömning också i Nybro.

Jooline
0

#6 Tack :) Ponnyutställningen visste vi redan om men inte 3-års testet :D Jättetack :D

fridak
0

treårstest imorgon och måndag på udden

Jooline
0

#8 Jo, allt är redan nerpackat till imorgon :) Tuvär får man ju inte ledigt från skolan på måndag -.-

Eifos
0

Shetlandsutställning 16 augusti, Nybro
Ponnyutställning 17 augusti, Nybro

Det ska vi åka på, eller hur Louice? :D <33

Jooline
0

SÅKLART! :D <33 Redan inbokat :)