Min Häst! (f.d travare)

Vilken söt kille ! Har du haft honom länge ?

Ser fin ut! Hur gammal?

Rejäl kille! :D
Är inte så förtjust i de tunna travarna, det ska vara litet o ta i :)
Han o Harry hade nog kunnat komma överens tror jag :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hehe.. ajemen.. rejält ska de vara :) alla klagar på att han är tjock! :O men han har ju faktiskt lite nordsvenskt i sig så vad tror dom..
de skulle dom säkert :)
D.s ringde du till annelie??,
#9 provade nyss (15.10), men ingen som svarade. Kanske väntade förlänge?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

ridtravare är underbara. visserligen är mina aktiva travare som rids men super härliga ändå.

# 10, mja-.. hon kankse va i stallet.. prova igen.. :)
#11, Min travare rids och motioneras också.. fattar inte vad du menar.. ?

#12 tror hon menar att de travarna hon har går fortfarande på travet men rids också.
Jättefin.. Vad fin han var i hullet (: Sådär ska Lillan också bli :D

#12 precis den hästen jag rider tränas inför kval just nu. I höst hoppas jag kunna ta en monté licens på henne men vi får ju se…=)

Jättefin!! Gillade skarpt kort nr 2 med de snälla ögonen……..

#9 hur kan han ha Nordsvensk i sig *nyfiken*
Låter inte som en smart idé om man vill ha en snabb varmblodstravare
du ska vara glad om din travare kan bli tjock jag har haft ett sto som jag kämpa med för att hålla vikten, hon var av grövre model i sig men svår att hålla i hull så det vart fritillgång på höet på natten ofta fanns det kvar men det hjälpe mig att hålla henne i hullet :)
#21: Samma här, min ridtravartös kräver mycket - annars blir hon en spinka. Lite jobbigt förstås att behöva bekymra sig så, just över hennes hull. Men så är jag hennes hönsmamma No. 1 också… =)

# 22,21: Turbo är väldigt lättfödd.. Så man måste ge en ganska "exakt" mängd elr vad jag ska säga.. för om man ger för mkt blir han tjock väldigt fort, ger man för lite blir han "smal" väldigt fort..