Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1318 ggr
CarCar
0

5-årig valack med potential

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste tyvärr sälja min älskade halvblodskille pga studier.

Ett framtidslöfte är vad den här hästen är, e: Majim G 968, ue: Democritos. Halvbrodern Mr. Pooh vann unghäst-VM i fälttävlan år 2006, och nu är nästa stjärna påväg mot toppen. Han har mycket trevliga gångarter att visa upp. Skritten är taktmässig och vägvinnande. Galoppen är luftig, fin och han har ett stort register, lätt för både samling och ökning. I travarbetet rör han sig trevligt och arbetar aktivt bakifrån. Som hopphäst är han orädd och villig, tränad upp till 1,10 men har kapacitet för mycket mer. Riden en hel del i terräng och vid havet och han tar sig fram överallt, hoppar gärna över små naturhinder.

Han är helt underbar att hantera och ställer upp på allt. Kan gå ute i hage med alla hästar, lättlastad och lätt att sko bara för att nämna några saker. Trafiksäker! Ute på tävling tar han allt med ro men gillar att visa upp sig när han väl är på banan.

Låter det intressant så är ni välkomna att höra av er för mer information samt provridning.

lisette
0

har du lagt ut ohnom på ngn annonssida?

CarCar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppar fint =)

CarCar
0

equippa.se

lisette
0

har du ingen länk? :D

CarCar
0

Jodå, är bara lite trött, tänkte inte på att lägga länk…

Annonsen

Tack för tipset!

lisette
0

tack själv!" :D

jag är lite lat o orkade inte glo igenom alla annonser där o dessutom först förstå hur det funkar där!

CarCar
0

Det var jobbigt när jag upptäckte att man inte fick ha hur många tecken som helst i annonsen, fick skära ner jättemycket på den jag hade skrivit från början =(

lisette
0

tyckte det var en bra annons"

CarCar
0

Tack så mycket!

Hoppas bara att jag kan hitta ett bra hem till honom också.

bubbelbubbel
0

jättebra annons ! låter superseriös och mycket roligare att läsa än "snäll att sko och rida". :)

hoppas verkligen du hittar nån bra till honom !

och vad är det du ska plugga ?

CarCar
0

Ska söka in till ett par KY-utbildningar i Göteborg. Förstahandsvalet blir med största säkerhet Framtidens Fordonsförsäljare på KY-akademien. Så sen får ni komma och köpa bilar av mig istället =D

bubbelbubbel
0

oh så spännande!

CarCar
0

*putt*

CarCar
0

ingen som känner till någon som vill ha häst? =(

divansson
0

Ser helt underbart fin ut! :) Hopaps verkligen han kommer till rätta hemmet :)

Yessica
0

ååh! Vill haaa! :P Men tyvärr alldeles för dyr och jag har nog egentligen inte råd att ha egen häst. Men vill vill vill!!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

MrsKarpf
0

Jag skulle gärna köpa han om jag hade pengar. min herre börjar bli till åren. snygg häst!

CarCar
0

En liten film jag klippte ihop snabbt häromdagen..

Dandelion

Yessica
0

Han är jättefiin! :D Kul att han heter Dandelion, det heter ju
jn84's häst, som jag har börjat hoppa och tävla :D

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

änglaflickan
0

putt:P

CarCar
0

*putt*

CarCar
0

*puttar*

[MajaWrangstadh]
0

Oj, vad fin! Hade jag haft massa pengar och på gång att köpa storhäst så hade detta absolut varit ett alternativ. Hoppas du hittar ett jättebra hem till honom! :D

CarCar
0

Puttar upp lite tillsammans med länk till en ny film när jag rider dressyr på honom. Usch, det är så svårt att sälja honom, vill verkligen hitta rätt!!

Dandelion Dressyr

Ni måste titta om ni har lite tid över!!

Kommentera gärna också!

[Jennniie]
0

Jätte fin häst verkligen ! :)
Tänk om man vore rik o kunde ha alla hästar man vill.
Menmen, en vacker dag kanske man har turen o vinna lite pengar.. ;P

AliceL
0

var bor han? ;)

[slo]
0

#26 Vet inte hur mycket CarCar vill avslöja… Men västkusten iaf ;)

CarCar
0

Jag kan avslöja allt ;) Frillesås bor han i =)

AliceL
0

söker en häst att låna/rida nämligen ;) men du kanske vill bara sälja? otroligt söt häst måste ja säga ^^

CarCar
0

Eftesom jag inte har någon plan på att ta tillbaka honom någon gång i framtiden så känner jag att det inte är någon idé att låna ut honom. Det är bättre att få sålt honom till någon som verkligen vill ha honom och är beredd att satsa..

Jonnis
0

han är såld nu?

herregud att sitta ner i trav på den där skulle jag aldrig vilja Oskyldig