håret
säg till om ni tycker jag är dö trist med alla mina "små frågor" …. MEn hur har du håret när ni rider :P ?
ja brukar ha i hästsvans;D ,

Brukar också ha i hästsvans , ibland utsälppt och ihopknöglatt i luvan , om jag nu har någon .. Annars kanske två flätor eller en , men det är sällan …
Hmm.. Jag har antingen "hästsvans", fläta eller så bara drar jag ihop allt hår till en slarvig "knut".. ;)

ja har hästsvans för de mesta :)

Jag har alltid löst hår under hjälmen som alltid åker fram framför remmarna och kittlar en på halsen =) hihihi
oftast "hästsvans" fasst åt sidan då.. eftersom jag bara har långt hår på ena sidan o kort på andra x) på tävling kanske det blir någon fläta eller liknande om jag orkar/har tid :P
Hästsvans! Va annars?? Hehe Förut när jag tävlade hade jag alltid håret instoppat, meninte längre…

hästsvans, väldigt sällan fläta.

hästsvans eller utsläppt
Löst och hängande… Fast det hänger inte så mycket, faktiskt :)
uppsatt eller löst.
/Elin
hästsvans. är för kort för fläta, och en totalsynd att rida med utsläppt hår! =)

utsläppt. :P fast på tävling har jag hästsvans. ;)
har en tofs långt ner i nacken, o sen är det allt kort hockeyfrillshår som flyger omkring uppe på ..
som svar 2

nästan alltid uppsatt, så jobbigt när håret kmr i ansiktet o så ^^

Hårnät. För kort för att sätta upp samt att det skyddar håret från slitage

nästan alltid fläta:P

har nästan alltid fläta..

uppsatt el flätor…
I stallet: slarvknut. Under ridning: Löst.
Har inte tillräckligt långt för att det ska hjälpa att sätta upp det, så de blir utsläppt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Alla ni som har utsläppt: Vet nin om att i england (tror jag) får man inte ha utsläppt hår när man tävlar, det finns risk att håret fastnar. Det har hänt flera gånger att människor har ryckt bort hela håret, när de fastnat
#22 Men om man har så kort så man inte kan få upp i tofs då? :P
Tillägg: Haha jag lyckades!! *pekar på bild*
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#22# I vad skulle dom fastna med håret?
Ser ju snyggare ut med en knut eller något om man tävlar i dressyr eller hoppning också.
jag har alltid en hästsvans..

hästsvans eller flätor
#23 Men ditt hår e ju så kort, så det täcks ju i hjälmen.
#24 Ja den som det visste. Det var faktiskt inte jag som skrev reglerna. Men om man tänker efter så hinderstöd, grenar.. ja vad som hellst!

Brukar ha fläta för det mesta. Men ibland orkar jag inte det så då sätter jag upp det bara…