Var är ni?
Jag undrar om ngn vet vart följande hästar är nu:
Tequila Rose: B-ponny, Brunskimmel importerad från Irland. Väldigt pigg och rida med en enorm hoppkapacitet hoppar lugnt 1m. Blev såld från SRF ngn gång i vintras.
FlippFlopp: Imp. Danmark, B-ponny. Väldiht het att rida. Hon hade oxå väldigt dåligt självfortroende. Rödskimmel eller Brunskimmel. Blev såld från SRF samtidigt som Tequila Rose.
Balthazar: B-ponny född 1991 korsning med island i (island/shettis?). Flugskimmel helt underbart snäll och rida.:) Dock lite lat. Innan jag lärde känna honom stod han på Axevalla ponnytravskola. Blev såld till ngn turridning i höstas. Jag saknar honom jättemkt då han i princip var den enda häst jag vågade rida ett tag..:(
Krater: Född 1986 kommer ifrån polen.Såg ut som ngn slags polsk arab korsning drygt 156-160 cm hög. Blev såld för 1-2 år sedan. Han har väldigt hög manke och är fux till färgen. I ansiktet var det en stjärn och en snopp. Vore helt underbart om ngn visste vart han var! Därför att han betydde väldigt mkt för min syster. Det vore guld värt för henne bara att veta om han lever eller inte.
Bara en liten ledtråd om vart ngn av dessa hästar fanns vore guld värt!
På bilden är Balthazar.
/Mandysan
putt

tyvärr, känner inte till ngn av dom :( *puttis*
Tequila Rose har jag sett på en startlitsa en gång, på en tävling… Sök på ridsports hemsida får du se…
#3 Har du länk?
http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainr.htm
Glöm inte att ändra om det är häst eller ponny, det räcker om du bara skriver i namnet oxå, om du inte har licensen, men då måste du söka!
#5 Hon står inte med:( Vet dock att hon har tävlat regionalt….
Okejj.. På regional nivå står det bara om man blivit placerad, från nationell å uppot om man gått runt.. Men för att ha sitt namn med där måste man ha licens, å det måste man på regional nivå oxå. Säkert att du stavat rätt?
Japp det är jag…. Ang Tequila fick jag idag veta att dem nya ägarna inte klara av henne utan har satt ut henne på annons för typ 1 månad sen… Om hon är kvar vet jag ej:(
Men dete spelar ju ingen roll på licensen. Är du SÄKER på att hon tävlat regionalt?
Förresten, man måste väl ha licens på hästen även om man tävlar lokalt? Det är väl ryttaren som inte behöver förrens regionalt, eller har jag blandet ihop det nu igen?
Tittade igenom TR nu å det stog att hästen behövde fom regionalt, ryttaren fom lokalt:)
#9 Så gott som… Men men jag ska se om jag kan hitta ngn annons på henne… Tack så mkt för att du försökte hjälpa till!:D
Det var inget jobbigt direkt ;)
jumpingqueen: Strunta i vad jag har sagt!:D Jag har tryckt på fel knapp hela tiden;D Nu vet jag vad dem nya ägarna heter!:D:D
Grattis