namn på..
Jag vet att detta inte är ngn hästfråga men.. det e så komiskt *asg*
Har eran bil/Moppe/ cykel ngt namn?
Alltså inte just märket utan att ni kallr den för ngt?
Min moppe heter Barbro ;)
Hon e skit ball o hon e snygg o går skit snabbt när hon väl vill!
/Elin o barbro haha xD
/Elin

Jag har haft bilar med namn. Fingal, Klenoden och Majsan.

Min förra bil: Buffe
Nuvarande: Goffe
Min förra cykel hette Berit

Mopededooo!
Han är bästis med Lis:s moppe =)
haha

Haha klart dom har namn
Första bilen hette Astrid (opel kadett), andra Hildegaard (volvo 740), tredje Guldis (volvo 745) och den jag har nu heter Berta och är en Volvo 945:a
Traktorn
(en röd Volvo, V70 -05)

Moppen hette Olle, men fick byta namn till Pärlan när hon såldes, för han ville inte åka runt på Olle ;)
Bilen heter Bettan, inte för att hon är speciellt säker, men ändå :)
Haha.. Njaae, inte riktigt.. Bilen heter helt enkelt "Bilen".. ;) Mmm.. Fantasifullt, jag vet!! ;)

Eve - Min mamma heter faktiskt Berit! =)
Men min bil heter Pärlan iaf… för hon är min pärla.
få se lite bilder på allas älsklingar då? ;)
/Elin

Jag har inte en enda bild på min bil… Tänker inte springa ut o ta några heller. För den är skitig =)
min cykel heter "Gamla Bettan" för hon är säääker gamla bettan! haha
bilen heter bääääzmobile (reg nr BAZ), och för er som inte är insatt i norrlands-slang, så är BÄZA att ha sex typ… haha

Mon moped som jag hade när jag var runt 15 hette Hugo och bilen som vi har nu heter Sao, den har regnummer SAO då fick den heta det.
MiaMaria: Vilken färg var det på din Astrid? Min kompis har nämligen en röd Opel kadett som heter så..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#16 Haha vad kul! Den va mörkröd metalic från början men bleknade den och sen fick den heta "bajsbrunmetallic" av mina vänner.. Men hon är död nu, krockad…
Där ser man, nästan samma färg också alltså. :P Min kompis Astrid är inte död, men väldigt gammal ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
cykeln heter Bettan ffs ;D
/elin ~

Sussi, AAAAAAAAAAAH :D
omg vad grym ^_^
/elin ~

Cykel=bettan, eller Min gamla pärla.
Moppe= Pricken, då den oftast är skitig. men för det mesta blir det ändå skrothög när den inte gör som jag vill.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Våra förra bilar hette Presidentens Bil (för regnumret var PRB) och den andra hette Disponenten (DSP). Inte några riktiga namn då .. XD Men det var lättare att komma ihåg regnumret då.

vi har en bil som det står FUX på, alltså Fuxen :D

#25 tuff! min är helt enkelt röd.

#26 tackar :D
okejokej (: minär liite röd ;)

fiaten heter fjatten. och för att jag ska komma ihåg reg numret: lisa rimmar taskigt (LRT)

Min särbos bil kallar han för Bettan.