Bilder från tävling
Kommentera gärna …

Jag kommenterar sällan ridstilar osv pga att jag inte kan det. Men fin häst är det iaf.
Läcker häst =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tackar så mycket !!! 
Fin häst. gilla din kommentar om att sätta ner näsan, både du o hästen. Kan inte heller tillräckligt för att kommentera.
Lika bra att erkänna det e för genomskinligt annars hahaha!!! 

tyckte det såg bra ut! kändes det bra? Ibland kan det ju se ut på ett sätt o kännas på ett annat..
#5 - Hihi, jag gillar att din hals hamnade under hans mule, såg lite skoj ut.. ^^

Haha, jag säger som Juve! :) Såg väldigt roligt ut!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
men gud vilken läcker häst :D såg jättefint ut. får man fråga vilka höjder du hoppade ? (:
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Vi hoppade 110 & 120, kändes jättebra, det var 2 :a tävlinen på 3 år så jag e jättenöjd 
#18 vad kul :D något roligt resultat att bjuda på? (:
Isa Aronsson
www.stallequino.se
något bra resultat blev det ej denna gången
som sagt 2:a tävlingen på 3 år både för mig och hästen så ….. För att dra en mkt lång historia kort, min lilla häst har haft en fruktansvärd " prestationsångtest " pga av det ena och det andra så vi har bara tränat i tre år och försökt att få honom att hitta sig själv igen, han gick tidigare 145 på elit nivå med föregående ryttare. Och nu e vi på G …. Får se var det blir nästa gång ….
Läcker häst (:

Ser fint ut! Snygg häst!

Jättefin häst =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Tack igen 

Skitfin häst. vad är det för stamm på den?
himmel det va en snygg häst du har det va den finaste skimmel jag har sett det kan jag säga dig rakt av, jag brukar inte tycka dom är fina men han va ju kanon snygg super hoppa bra med.
Tack tack