civil status
är du singel, pojkvän/flickvän, förlovad, gift?
lägg gärna ut bild på respektive och berätta din kärlekshistoria.
jag är den eviga singelkvinnan, har alltid varit, men inte nu mer. min drömprins sebbe har jag sen 9 månader tillbaka. har jagat honom sen jag var 14, så det var läge att han gav upp. sebbe är den enda som lyckats hantera mig.

Va fina ni var på slottet! =)
Jag är än så länge singel… men jobbar på det ;P Vågar inte sätta ut nån bild för då kanske jag får utskällning sen… =)
tack! :D
så du har valt ut ditt offer. hoppas att det inte tar lika lång tid för dig som för mig ;) annars får du vänta sex år.. det är hårt :D

Haha! Nädå, det borde det inte göra =) Det va väl snarare han som valde ut mig om jag ska va ärlig… men jag klagar inte ;P

Vad fina ni var på fotot. Han ser ut som en skådespelare men minns inte namnet förstås.
Jag har varit gift sedan 1 juli 1978 alltså i 28 år nu. Men vill inte sätta ut något foto på oss. *ler*

Singel - lugnt och skönt 
#6. tack gejsa ! nu ska du inte va sådär.. du är ju jättefin! jag har ju sett. hoppas att vi kan hålla ihop lika länge som ni

Jag är jättefin……..du ljuger så bra…….he he
ärligt gejsa!
du ser ut som en liten tjej! :D

Du är rolig du…..*ler* som en liten tjej. Inte i ansiktet där har man ju rynkor. Men kanske för att man har lite längre hår. Fast å ena sidan så är det ju grått nu så…. usch ja, jag säger då det, bli aldrig gamla hörni. Det är inte roligt.
Jag tycker inte heller du ser gammal ut Gejsa!
Ärligt!
/Elin

Hur kan du säga det elin? Du såg ju knappt mig. he he eller tittade du inte lite i smyg iaf?

Jag såg dig ju vid "fika vagnarna" :D
Sen när dom ropa upp Roxelina hörde jag hur alla tjoade till av lycka, trodde du va en av dom, men du hade ju tydligen åkt hem!
Roxelina va riktigt poppis!
/Elin

När gjorde dom det? Efter SM:et eller? Vi var ju där när hon fick pris på förmiddagens tävling då hon kom delat 2:a.

Ja, tänk att min lilla Lina (RoxeLina) är född hos mig av min lilla Gejsa. Hon var mitt första föl och föddes 1999. Hon var eg ämnad åt min dotter.
Jag vet inte va det var för klass men det var på eftermiddagen iaf.. L:A kanske?
Ja du ska va stolt tycker jag, hon är jätte fin!
Hur hög e hon, hon såg rätt liten ut! :)
/Elin

Jag såg att hon placerades iaf inte när det var Sm. Vi åkte vid 14-tiden för det blev så himla varmt för oss och hundarna.
Undrar om det inte var prisutdelningen som jag tog foton på iaf. För det andra var ju rätt så sent. Kan tippa på ca 17-tiden. Det var ju många som skulle rida den.
Ja, hon är jättefin. Finare än sin mor. HOn är tjock som en gris nu. Hon är 135 cm och Gejsa är 137 cm.
rolig korvätare + glad vegan:
Själv är jag en glad och lycklig flickvän och sambo till min jämnåriga Stefan sedan ca 2 1/2 år tillbaka.. Världens bästa!
Kan ju berätta: Nu när jag under en intensiv tid har letat häst har han ställt upp till tusen! - han har kört mig och följt med som stöd, filmat, fotat, lyssnat och stöttat mig i alla mina oändliga funderingar osv, osv.. dessutom kan jag tillägga att han aldrig varit i kontakt med hästar innan detta, men ändå är han intresserad och vill lära sig mer.. Kärlek! =)
#15.. ooh, han är cool ;)
#20 vilken liten flicka =)
/Elin
#21, va gulligt. samma sak med sebbe, han följde med när jag skulle provrida o skjutsar runt mig till olika städer för att se hästar.

pojkvän (Lindas lillebror) sedan 3 år tillbaka, har tyvärr ingen bild.

Kan inte alla singeltjejer lägga ut bilder på sig själva istället, blir mycket intressantare så 

Jagar på. 2 år har gått, 4 år kvar då enligt hjullan 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#29 va sööt :D
/Elin
#29 mm o lägga i växeln kan du inte göra heller för jag hade högsta tempot :D det är väl en speciell du jagar ?

jag och min sambo som jag dessutom är förlovad med (men ringarna är inte på… :D). varit tillsammans ett år tidigare och nu har vi snart varit tillsammans 3 år och bott ihop i 2,5.
han gillar o ta på dig ser jag ;)

hihi du skulle bara veta… ;) det fotot är taget när jag var i usa. en dag när jag passade ungarna stod han utanför dörren. utan att jag visste om det… helt underbart! han hade sålt sin båt för han skulle kunna hälsa på mig… :D

#31 Han på bilden är offret…

Grattis.. Ni är jätte fina! Själv firar jag två årig brölopps dag den 21 augusti :-) Ska försöka leta upp något kort och lägga ut..

Jag är särbo sen februari och har två tonåringar på 13 och 15 år. Trivs alldeles utmärkt med det livet.
jag är sambo och förlovad
vi har varit tillsammans i 2,5 år…förlovade i ett..ungefär sådäär..haha. vet inte om jag har någon bild…hm…

Singel för stunden men har hittat mitt offer

Slo! borde ju vara hur lätt om helst att hitta tjejer för en häst-kille? jag menar, du är ju nästan ensammen på marknaden!
ems, hehe nja… Jag vet faktiskt inte varför, men i stallet är det raggning av, eller nåt :P

Singel!!!

#48 din kille har skit snygg frisyr ! :D
/Elin
Jag och min pojkvän! Lite trötta…
2,5 år har vi vare tesammans…

#52 Haha, sitter vid datan och dricker öl…

#53 klart de var ju midsommar*lol*;D
Jag har pojkvän sedan ett år tillbaka :)

jaso så han va inte bättre än jag då som oxå satt vid datan vid midsommar :D
singel och fri ;D men hittat ett offer ^_^ funderar bara på om han är för gammal ><
/elin ~
hur gammal är för gammal ? :)
bubbelbubbel, jag är 14 år och han är 19 år ^___^ ahaha ^.^ xD fast jag vet inte jag..
/elin ~

gu va kul att du fick honom tillslut!

kärleken finner inga gränser ___THEFINAL 
Emmelie, många säger det. och jag med ^.^
men då har jag ett problem. mamma och pappa.
/elin ~
men thefinal, det är ju bara fem år. fast å andra sidan så, jaa, åldersskillnaden krymper ju med åren, det skiljer 5 år på mig och johan, han 25 jag 20, det låter ju inte lika mycket.
jag tycker du ska satsa även om din mor och far inte gillar det ;P
^___^ ja bubbelbubbel 14 och 19 är "större" skillnad
än vad 20 och 25 är. av någon anledning.
^__________________________________^
/elin ~
åldern spelar väl ingen roll så länge han inte kan vara din pappa :D är man kär så är man, funkar det inte så tar det slut o då vet du.
Är singel, och trivs med det. ^^ Skulle ju vara jättetråkigt att binda sig till en enda person..:P
__THEFINAL: Jag har en kompis som har pojkvän som är 11 år äldre (19 och 30) och själv har jag haft lite trevligt med en 8 år äldre kille (jag är 17, han 25) fast aldrig nåt seriöst. Så det går allt, bara man vill. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Alex, hohohohoho ;D treeeeevligt ^___^
/elin ~

Vi har varit tillsammans i 16 år, bott ihop och varit förlovade i 12 år och gifta i 1 år :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
jo, det är ju så thefinal, att skillnaden blir större. men ni växer ju ifatt ;P jag var sjutton, skulle fylla 18, när jag träffade johan, då var han 23..
)