O.T: Måste bara få visa min kisse.
Åååh, vilken sötnos.

Ja, visst är han. Han är norsk skogskatt och angora. Blev 7 månader i går. :) I veckan ska vi nog kastrera honom.

#3# Oxå söt! :)

Gulliga katter, fina kort,
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Sötisar är de allihopa <3

Vilka fina katter ni har! Jag ska skaffa en så fort vi flyttar ut på landet. Det är så himla hemtrevligt med katt tycker jag.

#11# Jag har 5 katter. :) Tog bort en för bara 2 veckor sedan så vi hade 6 st nyss. För några år sedan hade vi 9 vuxna katter. Ingen stallkatt bara hemma katter som kom hem och sov på natten. :)

vad stor han blivit gejsa!
#10 så fin!

mina kisar

OMG vad fet kat johanna!

vaa? vad säger du ;)
han har faktikst gått ner 1kg nu, väger bara 6,8kg

#17 den grå var nästan lika tjock som min mormors kisse

Haha det var värst vad många kattfoton det blev.

#14# Putt! Är inte min fin då? Bara stor? :(

Men Johanna vilken fet katt du har. Är det bara en innekatt? :)
Så fina kissar o pållar. :)

glömde juh lilla Nåva men har inget kort på henne i denna dator ännu=/

#27 jo, det har blivivt så…vi bor 4e våning utan hiss, o innan han kom till mej hade han bott inne i sthlm city (var ju lindas katt) ,
han nöjer sej med att bara gå ut på balkongen…
fast han är ju bott så han kunde vara ute innan o tror nästan han va ännu rundare då…

det är klart han en kung ;)
#37 hehe jaaa han är nog de ;) Får se hur mycket kung han blir när bebisen kommer.. ;) då är han nog inte lika kaxig 

#26 klart han är fin! superhärlig päls ju!
#34 ah lindas fd katt? hur funkar det att bo i lgh för honom då?

Jo-jo nej, jag vill inte byta katt för allt i världen. Mysigare katt finns inte. :) Han älskar att duscha och när han blivit blöt spinner han och hoppar ner på golvet och lägger sig på handduken. Där ska jag torka honom och linda in honom som en baby. haha
Följer med mig i stallet. I dag fick han sitta på gobbans rygg tex. Och när jag handbeta honom så låg katten farligt nära i gräset. Han litar på alla djur. Han kommer där det är mest med liv gillar musik osv. Så byta, nej tack. hihi
På torsdag kl 9 ska vi kastrera honom.

#34# Jasså är det där Lindas mammas gamla katt?! Den är väl över 13 år. Jag undrade just vad hon gjorde av den när hon flyttade. Trodde att hon hade tagit bort den.

#39# Haha ja, den är verkligen len eftersom han är angora i sig också.

Vad fina katter ni har ALLIHOPA.
Gejsa: Vilken mysig katt du verkar ha, låter som raka motsatsen mot min.
Min kisse är nu 2 år gammal, fyllde det 30/4. Selma heter hon, kommer från ett stall där vi har stått i många år (Stall Surmulen).
Är vatten-tokig - ska alltid sitta på badkarskanten när man badar/duschar.
#7 Din Gobban påminner mkt om min kompis pålle, Dunder. Men han är ett rent fbl.

#43# Ja, han är myisg. Vi har haft så många katter så man kan ju liksom jämföra dom. :)

Den till vänster är väl också lite långhårig?
Hur går det med fölis då? Några nya foton?

#53# Ja, det tycker jag att du ska göra. :) Visa foton alltså.
#20 - vad är det för ras ? ^^

#55# Det ser du väl? Ovanlig bondkatt bara. :)
#55 - Hihi, ja, precis som gejsa säger: ovanlig bondkatt! :D
Juve - Men är det inte en Perser blandat med en Sphynx? Det ser väl vem som helst? :P

#41 ingen aning hur gammal han är :)
han lever o mår som en kung allafall! mysigare katt får man leta efter…

#59 - Nisse var 2 år när han flyttade till Lindas mamma, och det var nog 2004.

#60 då är han ju inte så gammal :)

#60# Undrar om du inte är ute och cyklar nu. Har för mig att den hade varit hos hennes mamma länge. Att den var över 10 år. :) Sa hon inte hur gammal katten var när du fick den?
#58 - Ahaaaaaaaaaaaaaaaa.. Nuuuuu förstår jag. Jag som alltid har undrat vad det är för raser i honom. ;)
Juve - haha, ja, nu vet du ialf ;)

#62 - Nej det tror jag inte! Är helt hundra på att han var 2 år när han flyttade till Bålsta! Var själv med när han kom och 'bodde' med honom ett bra tag. Jag blev tillsammans med Lindas bror 2003/2004 och Nisse bodde inte där när vi träffades, utan kom drygt 6 mån senare.

#65# Men då är det inte hennes mammas katt då? Inte för att det spelar någon roll eg. Men jag har för mig att hon tog hand om katten när den var gammal när hennes mamma dog.

#66 hade hon inte fler katter då?
Nisse kommer från Lindas mamma från början

#67# Jo, hon hade ju egna med som fick kattpest strax innan flytten. Dom var ju stallkatter. Men Nisse var innekatt hos hennes mamma först.

#65 - Lindas mamma 'tog över' Nisse då hans ägare inte orkade ha kvar honom. Linda tog Nisse för att ingen annan kunde ta honom.
#66 - Lindas mamma hade två katter, Nisse och Tigge.

#70 sööt! :)

#69# Så sa hon inte till mig. Fast, vem bryr sig.

#72 - precis, jag har iaf bott med Nisse ett tag, han var så gosig!

Ser ju också fin ut. :)

#75 fast det är faktiskt lovis som är bäst. han gick med en näbbmus häromdagen och lekte med! fin bilden var i 76.

Men Lovis är så divig..gillar Aslan, han gör det me stil =)

haqhaha det är SANT han är divig. har itne tänkt på det innan.. =) aslan är bara söt och kelen.
Han är född hos oss