OT konfirmationshjälp
Mina två småsyskon, syster respektive bror planerar ju så fint att konfimeras samma dag.
det var ett dilemma för mig, tills jag insåg att jag slipper gå på det alls, jag kan inte välja en av dom, så då skippar jag allt och kommer på fikat efteråt :)
men nu till det jag vill ha hjälp med…
Vad köper man i present ? jag har varit på två konfirmationer i mitt liv och är inte konfirmerad själv heller, så jag har ju ingen aning!
Det är alltså en flicka och en pojke båda 15….

Ett Fint halsband till tjejen elr en fin ring, (typ i guld eller nått. De fick jag när jag konfirmerades.:), Och till killarna kan man ju också köpa någon slags "pojk" ring i silver/guld.. eller ett fräckt armband.. :)
ett sånt dära korshalsband är populärt

Många får ju ett halsband med ett kors när de konfirmeras. Annars någon annat smycke. Pengar, ja det kan ju i stort sett vara vad som helst egentligen.

finns jätte många snygga läder armband till killar! :) Sen ngt smycke till tjej, kanske.

Jag tycker att guldhalsband är rätt tråkiga, det brukar farmor/mormor köpa :)
Jag skulle satsa på ett Pilgrim-smycke istället och en snygg klocka till brorsan =)
*** Kärleken övervinner allt ***
ett pilgrim är nog en rätt bra idé tezzie.
men vad ska bror få, han använder absolut inte amycken alls, och ville helst ha moppebensinpengar…:P
varför inte ge honom det? Uppskattas alltid!
moppebensinpengar ? det lutar åt det.
det är nånting han vill ha, och nått han har nytta av, risken är att ett halsband eller armband bara blir liggandes..
jaa, man blir alltid gladast när man får något man behöver. Du kan ju fylla en liten dunk för skojs skull 
haha, ja det var faktiskt en himla bra idé ! :)

Med vatten *fniss*
eller så fyller du den med enkronor 

Billigare me vatten ;)
jo men det skulle ju va bensinpengar..
fruktansvärt jobbigt med enkronor, speciellt då man itne kan tanka med dom :P
annars hade det ju också varit lite kul :)

#15 fyll den med sedlar då
;)
jaa, annars får han dom i ett kuvert :P
får se om hans födelsedagspresent hinner komma tills imån, tvivlar på det, han fyller ju år imorron, konfirmeras på lördag då hans mamma också fyller år. oj oj oj, det blir myckeet :P

Ojjj, vad mycket =(
Jag har alla födelsedagar i släkten utspridd på två månader, februari och oktober… Det är månader då jag skulle behöva råna en bank eller nåt ;)
ja, jag förstår inte varför det är såhär.
samma sak i två veckor i januari, johan den 27, mamma 31 och syster 7 feb. och jag har så svårt för presenter..

Februari: 6 Syrrans sambo, 9 syrran, 22 en annan syster, 26 brorsan.
Oktober: 6 syrrans dotter, 12 syrrans son, 13 sambons brorsdotter, 20 syrrans dotter, 25 sambon…
Om jag inte hade så mycket systrar ädå… För jag ser nu när jag staplar upp det att det är dom som ställer till det för mig =)
haha, varför ska alla fylla år ?
det är ju bara jag som får fylla år :P

Det kanske räcker om det bara är du och jag som fyller år ;)
jag tror vi ska införa det :D

It´s a deal ;)
:D när fyller du då ?

Själv konifrmeras man ju också på lördag redan:)
jag kommer ju knappt ihåg när jag var 15, så ingen aning :P
nä, men bror får en bok och moppebensinpengar :P
kombo av födelsedag och konfirmation.
syster får nog nått smycke…

2 juli, spring och skriv upp det i din almanacka direkt ;)
Du då?

annars funkar alltid björn borg-underkläder, haha;)
#29, haha 2 JUNI! :D