:'/
Ja, min kompis ringde och sa att min sköthäst skulle flytta till Holland tillsammans med din fölunge och ägare om en månad. Troligtvis kommer jag flyga dit på sommrana och vintrana och hälsa på! Men kommer verkligen sakna henne! Hon var helt undebar att rida och jag hjälpte hennes ägare pga. hon inte är så hästkunnig som hon borde vara för egen häst. Kommer verkligen inte bli likadant utan henne. Det kom som en chock eftersom dom far så snart, trodde att dom skulle flytta efter sommaren, ska försöka tillbringa så mycket tid som möjligt i stallet tillsammans med Felina (min sköthäst) och Finesse Staar(hennes fölunge).
Föressten, Felina fölade den 25:e april och fick ett skäcksto, som INTE var väntat eftersom mamma var brun, Ingen vet vilken färg pappan var eftersom hon betäcktes innan Erika köpte henne.
På bilden är det Erika och Felina.

nämen då, det var ju inget kul ju ! =/
hoppas du kan åka ner och hälsa på henne snabbt efter att dom flyttar, holland är ett supertrevligt land !
Ajdå :(
hoppas också du kan fara och hälsa på sen!

Vad tråkigt =/ Men ta vara på den tiden du har! Jag kommer ihåg när en av mina sköthästar (på ridskolan) skulle tillbaka till sin ägare, för hon trivdes inte på ridskolan, det var knappt ingen som kunde rida henne, och ingen tyckte om henne. Utom jag! Jag red henne varje lektion från det att hon kom tills hon åkte, och det var kanske en termin. Eller om ens så länge, men jag red i alla fall henne varje gång hon var där.
En dag när jag kom till stallet så sa dom att jag skulle rykta henne jättenoga för hon skulle åka hem och ägaren var väldigt petig.. Jag fick inte en förvarning innan! Jag fick i alla fall vara den sista som ryktade henne och gosade med henne innan hon åkte hem. Jag bara grät och grät (jag var inte så gammal då), och jag vägrade göra iordning hästen jag skulle rida sen, det gjorde någon av mina kompisar. För jag bara stog och tittade och grät när dom försökte lasta henne…
Bifogar en bild på när jag var och hälsade på henne en gång (ägaren hade lagt ut en medryttarannon på henne, och jag åkte dit på en gång, tyvärr bodde vi för långt för att jag skulle kunna få bli medryttare.. =/ Men det var härligt att få träffa henne igen! Och efter det kunde jag släppa henne, för jag såg att hon mådde bra :) hade ju inte träffat ägaren innan).
Jag ser inte klok på bilden.. Ursäkta att det blev så långt, behövde nog skriva av mig lite….
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#2 - Jag kommer åka dit varje sommar! Kmr bli så konstigt att lämna henne när jag ridit henne så mycket.Holland verkar verkligen super och hoppas att hon kmr trivas där ;)
#3 - Ja, jag far så snart som möjligt!
#4 - Vad tråkigt, skulle aldrig släppa taget om min första sköthäst (på gamla ridskolan). Skulle köpa han ifall han skulle slaktas elr säljas!

Pappan till fölet är skäck, eftersom fölet är skäck och inte mamma. För att bli skäck måste fölet ha minst en förälder som är skäck.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#6 - Ja, Erika har sakt att det fanns en stooor skäckhingst i samma stall dom Felina stog i innan.