Glad :D:D Tävlade igår
Var på våran andra tävling tillsammans igår.
Anmälde mig till 50cm. Det var jätte rörigt på framridningen så jag kunde inte rida där. VIlket gjorde att jag värmde upp Oliver på stallplanen. Så när vi kom in på banan var vi inte riktigt uppvärmda.. VI vägrade ut oss på andra hindret.. MEn fick hoppa hela banan iallafall.
Blev så besviken på mig själv så jag anmälde mig till nästa klass, trodde det var 60cm men det visade sig vara 70cm haha. Vi hade bara hoppat enstaka hinder på 70 några gånger. Den här gången vågade jag rida i ett hörn av framridnignen men jag vågade inte hoppa. För det var trångt och hästar överallt.
SÅ kom vi in på banan och han flög över hindrerna! Det var en så häftig känsla! Allt bara stämde när vi hoppade! Det var tidshoppning och min travare kan inte galoppskänkel så det blev trav runt hela banan.
Men vi kom tvåa!! Våran första 70cm klass och vi travade runt och kom tvåa!! Var 14 startande.
Jag är världens lyckligaste just nu!!!
VIlle bara skriva av mig hehe

Grattis! Man behöver ju faktiskt inne vinna för att få "lyckokänslan". Men jöss va sporrad man blir att fortsätta då det går sååå bra =)

Guuh så härligt! Grattis! Fin häst också!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Så himla kul att det går så bra för er Jessica! Jätteglad för eran skull :)
Vad roligt, stort grattis 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Stort Grattis!!! Det är alltid en extra sporre att tävla. Tävlade också i helgen, gick inte lika bra som för dig, men det är skoj iaf!
Hoppas det kommer att gå lika bra i framtida tävlingar också! :D

Grattis måste vara kul att tävla. :)

Grattis!
Kul att du vågar dig ut på banan fast det är jobbigt med alla hästar runt omkring!
Antar att du blir lite mer sporrad nu när det gick så bra också! :)

Stort grattis! :)

Grattis! :D
vad kul! Grattis! :)

Vad underbart!! Grattis!

grattis!!!
Grattis!!! :D

Grattis Jessica, vad kul att du vågade ställa upp =)
Jättefin häst =)
Ställde du upp på någon trab-tävling förresten?
*** Kärleken övervinner allt ***
Tack! 
#16 Nej jag vågade inte..

grattis!

#18 Vad synd :(
Var det en tävling som ridtravarföreningen anordnade?
*** Kärleken övervinner allt ***