Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 674 ggr
Klasselover
0

Blivande medryttarhäst :)

Idag har jag varit och hälsat på min troligtvis blivande medryttarhäst :) Jag och ägaren tittade omkring i stallet och runtom, och hälsade på hästarna :) Det gick super, Indira Wipp (Indira kallas hon) som hon heter var jättesnäll och kelig :) En liten svart vbltravare, ca 150-152 cm är hon. Hon är westernriden, och jag kommer nog rida ut och rida i paddocken med ägaren och hennes quarter, så vi rider tsm. Ska provrida henne i veckan, hon verkar jättefin att rida :) Hon står inte så långt härifrån, så kmr rida henne några gånger i veckan.

Ägaren var rätt lik mej, alltså vääldigt pratglad, så vi kommer nog passa bra ihop ^^

Ville bara skriva av mej :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Canonball
0

Vad kul! Lycka till då!

Klasselover
0

Tack :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Maja
0

Skoj, skoj!! =) Ska du fortsätta med islandshästarna också då? :)

Klasselover
0

#3 - Japp, jag rider ju inte Kátur så ofta eftersom det är rätt långt dit, dessutom rider jag ju inte så ofta eftersom vi bestämmer gång för gång, och det är svårt att hitta tider som båda kan (hon jobbar, jag har skolan och fotografering).. Men kommer fortsätta ^^

Cavello
0

Skoj med en ny medryttarhäst :D

thilda-
0

Bilder :D

Klasselover
0

#6 - Hade tyvärr inte kameran med mej, dels är kitobjektivet trasigt och dels hade jag inte lust att släpa på mitt "papparazziobjektiv" för att ta ngra bilder ^^ Men det blir nästa gång, lovar :)

thilda-
0

haha okej ;D

Lizzan
0

Kul :)

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder :D Enligt ägaren har Indira aldrig varit så duktig med någon som aldrig ridit henne förut. och hon var jättenöjd :D Hon var jättemysig, men jag hade svårt att rida i westernsadel och med westerntyglar, är inte van ^^ Och Indira har väldigt skumpig trav (hon är travare), så fick tillåtelse att rida lätt ^^ Hon hade en helt ny sadel, jättefin, nypriset ligger runt 15000:- :O

Indira i hagen ^^

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Indira (Fy vilken sits -.-)

pippa__
0

Tycker inte det såg så dumt ut =) Häftig färg på utrustning till en sån mörk häst!

Klasselover
0

#13 - Visst är det läckert? ;D