Flytt dalarna
Jag och min kille har mer å mer pratat om att flytta tillbacka dit han flyttade från för 6 månadersen,dalarna.
Jag undrar nu lite om stall och foder häst.
Jag har ju min ängel till salu,så tänkte fall de är lätt att få tag på islänningar där uppe som man kan hyra?
Vi hade tänkt att bosätta oss i Avesta eller borlänge,kanske nån annanstans med.
så vad säger ni?finns de en del stall man kan hyra in sig hos som inte är allt för dyrt?
Kul med en till islandsridare!! ;) Hehe.. Hmm.. Där i närheten finns ju http://www.gardargislason.nu/ och Gislagårdens Ridklubb.. Hmm.. Sedan kan du säkert höra runt lite där i närheten, men visst finns det islänningar där!! :)
#0 Varför ska du sälja din och sen hyra en dit ni kommer?

Oj nu skrev jag ett till inlägg trodde ingen hade svarat och så såg de ut som nån hade tatt bort mitt inlägg,tur var väl de att de inte var så.
Jo varför jag ska sälja min älskling,det har vart tänkt så sedan välldigt länge,dels för att jag inte alls hunnit med honom,så nu står han hos min moster å han får den bästa uppmärksamhet en häst kan få;D..
Jag har inte riktigt råd att ha en egen häst,men skulle tänka mej att låna en häst eller vara medryttare,detta blir nu också enklare eftersom det var tänk att vi flyttar till Dalarna.
juve#okej tack för ditt svar;)…rider du islänningar?jag har bara ridit islänning 1 gång innan*ler*men har nu intresserat mej mer å mer för det.
Jo, det gör jag.. Hehe.. Eller har gjort det i 8-9 år nu (+ tävlat 2 ggr, ska tävla i höst igen).. ;) Välkommen till isis-världen!! Haha.. ;) Undrar du någonting ang. rasen så är det bara att fråga på, jag kan nog hyfsat mycket!! ;)