Häst ägare
NU HAR MAN BLIVIT HÄST ÄGARE :D
E så otroligt LYCKLIG ! Fick henne i förskott till min födelsedag !:D Bästa födelsedagspresenten någonsin :D Nu är men en stolt, lycklig häst ägare :) Ingeitng kunde bli bättre!
Var tvungen att få skryta lite :) Skickar med en bild när min lilla Flikka är kalas fin =)
Tack underbara Jojo och Danne! :D

Åh vad roligt! :)
Berätta gärna mer om din pålle!
Grattis :) Hoppas nu kommer att ha det trevligt tillsammans! Håller med förgående talare, berätta gärna mer om hästen, ålder ras ect :)

Grattis! Va kul :)

vilken härlig födelsedagspresent! :D

Tack allihoppa :) Ja världens bästa födelsedags present :D
Hon e helt underbar. Hon är ett varmblod på 8 år. Har haft de svårt i yngre dar och är inte inriden men de e nått ja har börjat med :) Har redan suttit på henne 4 gånger och hon e super duktig! Jätte lung :) E så stolt över min alldeles egna Flikka :)
Nej vad roligt! Och vilken genomfräck bläs!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

#6 Tack :)
Åh vad kul malin ! :) Vet ju hur mkt hästar betyder för dej så det måste ju verkligen va helt enormt :D
Grattis! :D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Grattis! Vad roligt, Bella berättade :)
Åh , vad kul , GRATTIS! :D

Vad kul! Grattis på födelesedagen!
Ja du lilla gumman flikka är du värd =) Ni är som gjorda för varann o de känns så super bra att ha givit henne till dig =) Ni kommer få så otoligt många fina år tillsammans =) Hon kommer bli en kanon fin ridhäst ;) Kram o puss mina tjejor ;)

Grattis i massor!!!!!!

Supergrattis på födelsedagen och till din nya häst, hon ser himla trevlig ut :) Hoppas ni får många underbara år tillsammans :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Tack alla :D:D De ända man tänker på nu är henne går inte en ända sekund utan att tänka på att man har en egen häst :D:D Bättre kan de inte bli!
#8 hihi jo de känns verkligen jätte stort :) Ibland så stort att ja itne ens fattar att de e sant :D
#13 tack gumman :) Jo de hoppas ja :) Snart blir de du, ja,flikka och stuts ut i skogen och ha skoj :) hihi Kommer blir så mysigt :) Jag verkligen NJUTER av varje sekund nu tanken av att hon e min häst gör mig alldeles lycklig :)

En fråga bara… Är du och JoJo syskon eller nåt?

#17 Ne de e vi inte men hon e som min underbara stora syter hihi :)

grattis!

Ojjj, vad snällt :o)

#20 Jag vet hon e min ängel (a)
STORT grattis på födelsedagen och till hästen! Önskar dej lycka till i fortsättningen, hon är verkligen jättefin din häst =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Åh, du anar inte hur sugen ajg ahr varit på att säga det här, Malin! Haha, äntligen fick alla anfra veta också :D Grattis!

#22 Tack tack :) Aa hon e så vacker min lilla bebis :)
#23 Hahah va duktig du va då som kunde hålla de hemligt :) De roliga va att jag fattade verkligen ingeting :D Så när jag fick se fick ja jordens chok och hoppa av glädje :D Tillome att ögonen vattnades :)
Va roligt! Lycka till med pållen!

Vad roligt :) Hoppas ni får det bra tillsammans :D
Lycka till :D

Tack så mycke :) Ni e så snälla allaihoppa som bryr er :)

Grattis! Och lycka till!=D

Tack :) De går jätte bra me Flikka faktist man ser framsteg varje dag, hon ska allt bli min hopphäst :D