Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 459 ggr
lisette
0

OT baj baj

jag ska lägga mig nu och mina förhoppningar är att vi inte ses på två dagar nu. har fullt upp imorgon med lekdejt med arbetskamrat, däckbyte, malmötur etc.

sen på torsdag är det ikea och sen startar pappas häst på jägers . håll tummarna, hundra tusen i första pris (tänkte fråga pappa om han kan betala mitt bröllop ;))

ha en trevlig valborg och ta det lugnt allesamman, trilla inte in i ngr eldar!

gejsa
0

Baj baj, fråga din pappa innan start att om du vinner så betalar du väl bröllopet. Då svarar  han säkert ja, och så kanske han vinner för det. :)

tezzie
0

Tack detsamma och önska hästen lycka till så att du får lite extra pengar till bröllopet :-D

Själv ska jag jobba hela valborg =(

*** Kärleken övervinner allt ***

lisette
0

#1 eller så galopperar han bort alltihop.. ;)

faktum är att hästen har vunnit varje gång jag o loke varit där. när hästen startade för ngn vecka sedan sa pappa till min mamma "det stör mig att lisette och loke inte kan vara här". tror ni hästen vann? nej, han blev sexa…

gejsa
0

#3# Ha ha men denna gången ska ni ju vara där. Så inte galopperar han bort sig.

lisette
0

hoppas inte det ivf..

nej nu är det sov dags… :D

o gejsa, jag såg din trippel innan - du vet väl vad det betyder? ;)

gejsa
0

Nej, vad betyder det? :) Har problem som vanligt med min 3g.

lisette
0

gejsa

687

:D

gejsa
0

Redan??????? Nej, nu får jag skärpa mig. Bara här eller, på en månad?

tezzie
0

På hela iFokus :)

*** Kärleken övervinner allt ***

lisette
0

hela iFokus per månad :D

gejsa
0

På en månad så är det ju helt ok. Det är ju halva mot förut. haha Ändå skriver jag inte så mycket tycker jag. Så jag ligger väl i mitten då. *fniss*

gejsa
0

Någon av er kan väl sätta ut allt? Det är ju den sista om en dag bara eller 10 min kvar. :)

lisette
0

det får de andra göra. måste gå nuuu

gejsa
0

Ok, natti igen