Hästlös :(

Ja det känns overkligt och tråkigt.
Det är lugnt att du sätter ut bilder.

Det blir ju inte samma sak att åka och rida henne hemma hos ägaren… Men om du känner att suget blir stort så har du faktiskt din gamla häst Folly i ett stall i Matfors ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

Hur går det idag då? Din första dag som hästlös :( ??

Jo tack det går skapligt! Jag var till Lotten idag. Tänkte t amed henne på en liten promenad. Men det var så mycket "nya" hästar där som kom springandes från alla håll i olika hagar. Så Lotten blev hel galen. Sparka å studsa och skrek. Så jag gick in med henne å pyssla istället. Det lugnar nog ner sej efter ett par dar.
Jag har iaf fått min dagliga dos av Lotten 

Hur har det gått att bli hästlös och sysslolös??

Jo tack det känns trist! Bo i stan och inte ha ett stall att åka till. Det passar INTE mej precis. Nu får sambon snart välja. Skaffa en ny häst och bo kvar här eller flytta ut på landet och invänta Lotten.

Flytta till Matfors och ta en plats hos oss i Lunde =)
Jag kan nog övertala Crille, låt mig vänta in en pubafton iaf ;)

Hahaha ja du får hjälpa mej att övertala han. Vänta bara tills han har körkortet i handen. Sen har han inget att skylla på.

Han såg då inte ut att vantrivas bland alla bönder på partyt i fredags iaf, så det ska nog gå lätt ;)

Ja det tror jag absolut! Vi blir nog Matforsbor innan årets slut 

Lovely :) Det ser jag fram emot ;) Lotten skulle trivas i Lunde, bara så att du vet :P

Ja det tror jag med
Då kan hon gå med Folly.

Just ja, dom hade ju en förälskelse där ett tag… Eller vem vad det som såg till att Lotten brunstade när det var dags för betäckning *hahahaha*
Äh, nu måste jag sova…. Jobb imorrn :(
Kram o Go natt

Ja precis. Dom fattade tycker för varann rejält. En sommar flirt.
Ja det blir god natt för mej med nu. kram

Anna…. Hur går det för dig? Nu när du varti hästlös ett tag? Klättrar du på väggarna och retar din sambo till vansinne *hihi* ??
Blir hon nå rundare om magen då?

Jag är så fruktansvärt rastlös! Inga måsten längre…
Nu håller jag på att övertala min sambo att vi ska flytta! Jag fick iaf rida Lotten igen idag och det var en UNDERBAR känsla.
Ja hon är rund å fin om magen nu. Kände dock inga sparkar idag heller.
Jag vet hur det känns Anna, fast min försvann för evigt, men du hade ju lotten längre en vad jag hade Midas. Mer kan jag nog inte trösta :)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Ja det har du rätt i Elin. Å jag kan ju åka till henne när jag vill så mej är det inge synd om.
Kul att du också finns här Elin!
Men det är alltid tråkigt att förlora en häst, även till en granne eller kanske släkting, det är nog alltid lika jobbigt även fast man kan hälsa på den :) Är liksom inte samma sak.

Elin: Vill du hänga med till Lotten nån dag?
Ja det vore kul :)