Nu är hästarna utslängda =)
I natt är Foxen & Corall utslängda på bete, det känns riktigt skönt faktiskt.
Inte ångrar jag en sekund att vi lämna Kuletomten heller (exakt för 2 månader sen idag). Stallägaren är jättetrevlig och h*lv*te vilka ridvägar!! Tex en perfekt grusväg som är 1½ mil lång där det aldrig åker bilar i princip.. Bara ut och galoppera =) Sen har vi även några riktigt branta backar att klättra i , lite skog och ett grustag för dressyr… Paddock med men den tycker jag är för lös :P Jag har även lyckats leta rätt på en ny dressyrtränare.
Så ja, för er som har följt vår "lilla" resa så märker ni att det kommer solsken efter regn :D
Nästa år ska jag antagligen betäcka stumpan med Magini dessutom…
Så snart jag har hitta drivrutinerna till min mobil ska jag ge er världens bildbomb ;)
Corall är även lycklig, ja båda hästarna är allmänt gladare och piggare än tidigare!
Kram
Amanda
Gud va härligt o höra ! :)
Hoppas det håller i sig nu oxå :)

vad roligt att det går bra!

……Och du som tvekade först. ;) Tur att du hade oss att fråga hur du skulle göra då.
skönt att ni trivs där ! :D
hoppas det håller i sig :)

Jag vill oxå slänga ut på bete snart… Bör kanske vänta till det växer gräs först!!
Skönt att det funkar bra för er mandysan :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
Låter ju dundermysigt!! =)

Länktar tills jag kan ta hem Reddie på bete. Hemma hos mig är det torrt och fint på lägdorna (dock inget grönt gräs) men i stallet är det fortfarande is och snö kvar i delar av hagen.
Jag gjorde hagen klar igår, så nu har jag 2 ha till dom i sommar.
(hoppas det räcker) men det är iof lite fuktig mark på halva delen så det växer hela tiden =)
så nu ska jag börja vänja hästarna sakterligen med gräs