snart klart
nu är "snart" mitt stall klart… i helgen har vi tagit hem sadelkammaren, som nu är inredd… sen ska det snickras en dörr och ikväll tänkte jag plocka bort en del av innertaket…

det blir jätte fiint ju:D:D , Snyggt att uu matchde färgerna på "täckhållarna" och dom dära som hänger (som man kan lägga saker i ) ,, hehe vet inte vad det heter.. ; D . och tränshängarna oxå… och kanske sadelängaren ;D. Rött grönt o blått :D

vad har du i "korgarna" som hänger i taket då ?? *NYFIKEN* hihih

japp sadelhängarna med… *fniss*

borstar juh! :D

,Okeej:) Så har typ en häst "färgen röd" "på allt" , och grön och en blått ?;;D;D värsta smart ju : ) Speciellt när det kommer nån då kan man bara säga "hämta sadeln o träset på det blåa hängarna:P) :D ,
Det blir så fiint :D

visst är det smart? jag lyckas ibland… *garv* ganska idiotiskt egentligen.

ne jag tyckte det var bra =) , vilkten skillnad (satt och tittade p ditt "album" på stallet) det var ifrån början = ) ,

Gud va skönt med så mycket tomma väggar! Ser väldigt rymligt ut! Jätte fint!

då skulle du sett hur det såg ut när vi köpte stället peace. då var det hönsstall… jätteäckligt!
#10 ja det ska ju vara så så länge. nästa år ska jag byta panelen hade jag tänkt.

vad fint dt har blivit lisette :)
jättefint! önskar att jag åxå kunde ha ett eget stall någon gång!

#12 tycker det ser ut som en bod eller ngt. har ni flyttat dit den där eller den stod på er mark? men det stallet är jättemysigt tycker jag! :D

#15 hihih, vi flyttade det, när vi fick det så var det i "delar" hehehe och så …

Kanonfint Lisette
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Wow, grymt mysig sadelkammare ju :D Lite puts och fix kvar i stallet bara, men det kommer säkert bli kanonfint ;)

Jättefint!

Vad påhittigt med de olika färgerna för varje häst
Blir nog bra det där, snygg sadelkammare!

Ser verkligen fint ut och du har rejäl ordning i stallet. Det syns.

Oj vad mysigt ! 

som sagt, nästa år ska det upp ny panel., då blir det ett helt annat stall… plus att tegelväggarna ska målas. :D
men tack för alla kommentarer! :D