Aachen
Ja, hur många av er ifokusare kommer man träffa där i slutet av månaden? :)
slo, var du på knabstrupper riks ?
Jadå, det var jag! :)
då var det du jag såg ! :)
Vaa? :P Haha, jag höll mig till ett rödhårigt yrväder och en tjej med långt brunt hår ;)

#3 Var du där? :)
jo, jag såg er allt :) jag höll mig till en brunett och en liten blondin, ungefär, vi såg rätt vilsna ut haha. och åkte en halvtimme in i löshoppningen. värmen höll på att ta kål på mig, och bakis på köpet..pöööh.

#6 Har inte minne av att jag såg er, men det säger inte så mycket. Jag sprang nog mest runt och var velig ;)
nja vi gick nog mest förbi varann, jag stog och pratade med kiara vid ametists box, fast då var ni ju iof inte där..haha.
jag var ju inte riktigt säker på att det var ni, så jag ville ju inte direkt skrika hallååå! ;P
#6 nämen! Jag måste faktiskt säga att jag inte såg dig, eller er, alls… Vad missnöjd jag blev nu :(
Åter till vad jag frågade efter från början, är det någon som ska ner till Aachen och kolla på vm? :D Länk
Har precis diskuterat det med syster och pappa, och vi ska boka biljetter och grejer snart, hittat ett flygbolag, germanwings, som flyger dit billigt :) Skicka mail om ni är intresserade av mer info.
klart du inte såg mig slo, om du inte vet hur jag ser ut ;) haha.
men vi kanske springer på varann nån mer gång, och då lovar jag att jag ska ropa hallååååå! ;)
Flyg bokat och inträdesbiljetter ska skickas iväg imorron, dom vill ha det per snigelpost, jobbiga tyskar… Bara boende kvar, men det löser sig nog :) Det ska bli sjukt kul :D