Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 707 ggr
Manda29
0

Nya bilder på Manda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog några kort på Manda. Förevigad på sin födelsedag. Utsläppt i hagen igen efter vet.besöket. Allt ok förutom lite tung i andningen pga hostan. Får hoppas det ger sig i sommar.

Manda29
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ett till

gejsa
0

Ser ju inte alls så tunn ut som jag trodde hon skulle vara. Det var väl hon som inte hade så många tänder kvar eller vad skrev du? Hon kunde inte tugga så bra iaf.

Såg fräsch ut. Var det Göran som var hos dig?

Manda29
0

#2 Självklart Skrattande. Hennes tänder var jämnt o fint slitna och behövde inte raspas.Inte tappat fler än dom 4. Det är ju skönt. Hon har aldrig varit den feta typen. Tycker själv att hon är ok i hull. Han hade inget att anmärka på nånting. Dom fick varsin B-vitamin o stelkramp också.

gejsa
0

Men 4 tänder borta är mycket på en häst. :) Hur många har dom eg som dom tuggar med? Vet du?

Manda29
0

Blev lite osäker så googlade. Dom har 7 tänder på vardera halva. Alltså 14 uppe o 14 nere. 4 premolarer och 3 molarer. molarerna sitter längst in. Hon har tappat nån av molarerna längst in och nån premolar. Så det blir ju lite fickor ja. Syns på att det blir tuggbussar. Well well än så länge mår hon bra.

gejsa
0

haha var det därför som du inte svarade på en gång. Ok! Då förstår jag varför hon får så ja.

Du skulle ju komma och hälsa på mig sa vi ju förresten. :) Sist vi sågs i affären.

Manda29
0

Har ju inte haft ork när jag "jobbar" i skift Skrattande. Men jodå jag har tänkt på dig. Har ju inte råd att köra heller när jag kör upp en 14-dags förbrukning på en vecka. Lovar att hälsa på nån dag. Nu kan ju hästarna gå ute ett tag. Ska försöka passa in det när jag är något sånär pigg och du är anträffbar. Glad

gejsa
0

Är din syster sjuk än?

Äsch, jag får väl komma och hälsa på annars då. Hälsa på dina hästar kanske?

Manda29
0

Ja. hon börjar bli bättre och tyckte hon kunde ta hästarna härom morgonen,då hade hon precis börjat gå nån liten promenad, men jag tyckte hon kunde ta det lugnt några dar till.

Visst gör du det, du är välkommen.

gejsa
0

Fast jag vet inte var du bor. Till skillnad mot dig. :) Du vet ju var jag bor.

Du kan väl mejla över ditt telefonnummer så kan vi höras per telefon. Nu ska jag koja. Natti natti

Manda29
0

#10 du menar pm:a  har inte din mailadress. okidoki

gejsa
0

Haha ja, här på iFokus alltså.

Manda29
0

Done