Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 437 ggr
shirley
0

nån kvar mitt i natten?

e de bara jag som e rastlös å sitter här????

trex
0

Nä,jag med.

shirley
0

å du hittar på? nåt vi kan hitta på att prata om då? *ler*

trex
0

Hästar? Har du häst,rider- kör -osv…….

shirley
0

jag har tre pållar… kör och rider…. durå?

trex
0

Jag har 2,1 fjording och 1 shettis.Kör och rider,bara skogsluffning.Skall förhoppningsvis ställa ut den lilla i augusti,nossebro,om hon är frisk.Sedan tränar jag Nh + att vi skall lära henne lite tricks också.Har till och med börjat lite med den gamle (22 år) han tar det hur fint som helst.

Vad har du för hästar?

shirley
0

har en shettisvallack 2år, en arab/paintkorsningsto 2år, en arab/varmblodsvallack 13år……. hade som jag nyligen fick ta bort en varmblod/halvblodsvallack 7år…. låter jätte-kul me alla tricksen!!! berätta mer….

shirley
0

å vill du se pållarna finns de på min sida… har tittat på dina…. sötingar!

shirley
0

e du kvar eller???? hi hi

trex
0

Nu har jag tittat på dina,va fin Shirley är,hon kommer nog att bli en riktig skönhet.Dom andra är mysiga också,fy,jag bävar när den dagen kommer och jag behöver ta bort någon.Jag har också kommit till liggandet,vi löslongerar,börjat med att lyfta ett ben i taget,vad gör vi mer…vi går på bord,presenningar och allt konstigt vi kan hitta,under saker också.Kört henne med jämna mellan rum,har aldrig använt träns ännu.Använder sidepull och grimma.Mem bör nog lära henne tränset också.Köpte ett enöras till henne,har provat det 2 gånger med bett.Vad kan dina mer,vad tänker du lära dom?

shirley
0

du låter som en person jag vill lära känna vidare, byta ideér å råd me!!!!! jag vet inte riktigt….. hmmmmm…. kollade sidan du visade till men fattade inte hur man gör för att maila dem???? ballonger e kul så att de trampar på dem mm och ölburkar efter (såklart även läskburkar…. he he!) går snart ska på efterfest men skriv gärna lite till… vi kanke kan maila sen el nåt????? du såg att jag lagt nån ner å med lite persenning å så… sånt e så kul… behöver fler ideér!

shirley
0

red min andra pojk med bara ett rep runt halsen i skogen å på bana…. han vr min ängel vi kunde varandra utan att blinka! saknar honom så!!!!!

trex
0

Du verkar också vara min typ av hästmänniska,i menyn står det  "kontakta oss" klicka där,finns både mail, adresser och telefonnummer.Det skulle vara kul o maila.Det är så få här som håller på med trick och nh,alltid bra med ideer och feedback.

Skall snart lägga mig.Har köpt digitalkamera,skall ta mer kort nån dag.

shirley
0

jag e kanske inte allas idol här…. lägg inte ut när du sitter på hästar utan hjälm e inte tillåtet här! men men… min mail är : pta589@hotmail.com

gejsa
0

#6# Vad läser jag…..har du redan avlivat din 7 åriga häst? Stackars dig. Det har jag inte läst något om. Hur gjorde ni?

shirley
0

han fick spruta hemma i sin hage å massa godis…. ligger begravd i den hagen med blommor och gravsten… han är iallafall kvar hemma i stallet hos mej!

elin
0

usch vad tråkigt.
Hoppas han har de bra nu, utan smärtan.

/Elin

gejsa
0

Gud vad trist och jobbigt.

Sussi
0

Usch vad jobbigt det måste ha varit men säkert helt rätt beslut.

Vad fint med gravsten, önskar att jag också kunde ha en till min tös som om fyra veckor går samma jävla öde till mötes.

gejsa
0

Usch vad jobbigt för dig sussi.

lisette
0

#18nu blev jag ledsen för din skull :(