HUUUUUR GÅÅÅR DEET??
Jag undrar, som säkert många andra… Hur går det med Dressyr.iFokus?? Jag vill inte hinna flytta innan den kommer upp ;P Jag har ju tyvärr inte tid… Men någon dressyrsugen 18+are måste finnas där ute? Come On =)
Jag väntar oxå på ett dressyr.ifokus :P
..då är det ju kanske något ni förslagsvis ska fråga staffan om ?

western iFokus då??????????????????????
#5 aa, det hade ju inte heller varit dumt.. :)
#4, jo det vet jag.
men han kanske kan svara mer på hur det går, än vi ? :)

Jag fattar inte vitsen med ett dressyr.ifokus. Varför kan inte alla vara på ridsport? dressyr, western, fälttävlan, hopp, distans mm mm är väl alla ridsporter, eller??
Eller vill ni ha ett eget forum där bara dressyrintresserade kan vara? Isf vill jag veta vad ni tycker att ridsport.ifokus ska fylla för funktion? Är det en kunskapsnivå-gräns på dressyr.ifokus eller är alla välkomna dit med? Tycker ni att det pratas för lite dressyr här? Isf är det väl bara att börja surra…. sidan blir vad vi alla gör den till!
Jag fattar verkligen inte vitsen…. Någon som vill förklara?
Annars så finns ju dessa kategorier att välja och skriva i…
24 - Ridsport.ifokus tävlingar
*** Kärleken övervinner allt ***

gå in där och efterlys sajtvärdar om ni inte är intresserade av att starta en själv.

#8 Hå hå just denna frågan var uppe för någon månad sedan men ingen är beredd att axla ansvaret för värdskapet…är väl för utsatt position och för mycket jobb kanske ;o)
Jag sa min åsikt då och står fortfarande fast vid den :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Jag kan hålla med om att det kan bli lite jobbigt om allt splittras. Det finns ju tex gotlandsruss, welshponny och shettissidor inom raser..
Ridsport skulle ju fortfarande fylla en stor funktion? Här kan man ju isåfall snacka om ridning i allmänhet, lite mer om foder, utrustning och hästvård och sånt. Vill man endast snacka dressyr lite mer ingående gör man det på dressyrsajten. Men stör du dig på det så kan du ju fortsätta att sitta här, du behöver ju egentligen inte bry dig om du tycker att det är en sån himla dålig idé.

#12 Vilket barnsligt svar av dig…. Vart skrev jag att jag stör mig? Jag skrev att jag inte fattade vitsen, en viss skillnad i mina ögon!

Den som vill diskutera enbart dressyr kan väl få göra det? Ger mig inte så mycket att prata om tölt eftersom jag inte har några som helst anknytningar till islandshästar… Inne på ett dressyrforum skulle jag alltid hitta något att diskutera om, något jag tycker är intressant och det skulle säkert skapas fler trådar med underrubriker under just dressyr. Du eller de andra som inte "fattar vitsen" behöver ju inte besöka sidan, precis som att du inte behöver besöka hästfoto iFokus bara för att det också handlar om hästar…

#14 Helt korrekt!

Bra, då e vi eniga på den saken =) Men hur som helst lär de ju inte bli nån sån sida ändå.. :P

Varför inte? Ni är ju många som vill ha en… Men man måste ju helt klart vilja lägga ner jobbet oxå, för den sköter inte sig själv. Och vill man vara en serriös sajt så ska det kanske vara väl skrivna artikar osv, och det tar ju sin tid!

Jag hade gärna lagt ner tiden om jag bott kvar i sverige (flyttar om 2månader). Känns som att jag inte kommer ha tid eller ork när jag jobbar i holland, från 7-18…
#13 Om du är helt oberörd så varför ens ta upp att du tycker det är onödigt? Vi är kanske andra som inte tycker det.
#17 seriös*

Japp, jag är helt oberörd… En fråga måste jag väl kunna få ställa om varför, eller? Tycker du att det är en jobbig fråga så låt bli att svara på den :)
Ska du jaga stavfel så får du det jobbigt :P
Jag bara undrar varför du ifrågasätter det hela om du inte bryr dig om det?
Som sagt det krävs en hel del arbete och tid för att driva en sajt och det är därför jag inte kan ta på mig ett värdskap ju nu iaf..
Men står absolut bakom ett dressyrifokus..
Har försvinner trådarna innan de knappt blivit skrivna.. ner i rullorna menar jag nu alltså.
Hade varit kul med en sida där man kan fördjupa sig inom området träning, tävling, dressyravel mm mm
Ställer gärna upp som Medarbetare dock tills jag vet hur jag har det med tid!

Hoppas att nån har tid med dressyr.ifokus ! Kommer hänga mycket där inne iså fall .

Jag skulle också gilla ett dressyr.ifokus. Men hey gott folk, börja med att fylla ridsport.ifokus med dressyrtrådar och diskussioner.