Gymkhana Göteborg
Hej!
Undrar om det är någon som ska gå och kolla på tävlingarna på galoppbanan i göteborg. Jag ska dit och försöka få lite fina bilder och njuta av att få se på hästar :P (har ingen häst)
Mvh Linda

Åh! Gymkhana som är så kul! Kan du inte filma hela tävlingen så jag också får se? =)
när är det?! jag älskar gymkhana!!!!!! jag vinner alltid dessutom för jag är kung
Jag ska dit den 28 och fota, fota, fota genom hela tävlingarna :) Eftersom du ska dit kanske du kan hjälpa mig att hitta.. Ligger det intill Galoppbanan eller är det På Galoppbanan som alla tävlingarna är?

Jag tror att det är på galoppbanan (jag har aldrig varit där, kolla på www.gymkhana.nu)
Jag tror jag håller mig till foto :P Men en och annan kort filmsnut kanske :P
Mvh Linda
Tack tack :) Imorn åker jag, någon mer som kommer vara där?

Det verkar inte så :(
För er som vill se bilder från idag - http://karolinanowak.webb.se

Jätte fina bilder :D

Jag åker dit klockan fyra. Hoppas jag får lika fina bilder som du, jag tvivlar på det men hoppas :)
Jag ska dit igen på söndag :) Tycker det va så himla kul igår. Vill ju dessutom inte missa finalen!

Jag kom just hem, fick ett antal fina bilder, ska se om jag kan fixa fram dom. Har ju ingen hemsida att lägga upp dom på.

Ååå måste tilllägga, vad jag älskade den underbara fjordingen, såg att du också hade bild på den.

Gud vad gulligt med en fjording!
Måste säga att ryttarna e grymma som klarar av de där!
jag skulle nog inte ens klara av att hoppa av hästen så fort som dom gör! *väldigt stel människa* hihi
Unlocked: Otroligt fina bilder!:D
E_hjo: Jag tror knappast att du är lika stel som jag….

Joho duu! Ska vi slå vad?
haha Jag är som ett kylskåp i kroppen å så knakar de å brakar! hahaha
Håller med om att det är jättefina bilder =)
#15 Tom min tränare säger att det är omöjligt att vara så ovig som jag är när det gäller att hoppa upp (Tacka gudarna för att det finns handikappsramper)!;o)

hahaha! Jag är stel som fasen när ja ska av istället! Jag kan inte ens göra en klackspark (!!!!!!!!) haha Å så flyger jag flera meter bort när jag nuddat marken!
#17 Jaa kan inte heller göra en klackspark;)

vaa! jag trodde att jag var den enda som inte kunde de ;) *puhh* haha
#19 Berätta det inte för min tränare bara..
Då får väl hon för sig att vi ska ha en lektion då vi BARA tränar klacksparkar…

hahaha! nu måste jag jävlas! moahahaha 
Vet du ens vem jag tränar för?:)
(sweet_candy_ säg inget
)

kan inte heller göra klacksparkar , eller jag har ju inte testat det så många ggr , men de första gångerna jag försökte gick det alls inge bra ! 

#22 haha nee men de går nog att lista ut sa du se
haha nu jävlar ska du fåååå! hihihi
#23 haha Trillade över på andra sidan, eller hur?
haha
#24 Jaså hur då?:)

#24 nää , vet inte riktigt vad som gick fel ;p

Unlocked - Otroligt härliga bilder du har fått från tävlingen!
Men ni andra som varit där… vart är era bilder då? Jag är ju nyfiken och vill se!!!!!

Jag har ju ingen fin hemsida att lägga in dom på, så jag får väl se, jag måste välja ut dom finaste också. Jag tog ca 200 bilder :P
Tack alla :) Nya bilder finns att se på hemsidan igen..