Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 981 ggr
Horsegirl
0

Gymkhana Göteborg

Hej!

Undrar om det är någon som ska gå och kolla på tävlingarna på galoppbanan i göteborg. Jag ska dit och försöka få lite fina bilder och njuta av att få se på hästar :P (har ingen häst)

Mvh Linda

Sandra
0

Åh! Gymkhana som är så kul! Kan du inte filma hela tävlingen så jag också får se? =)

hjullan
0

när är det?! jag älskar gymkhana!!!!!! jag vinner alltid dessutom för jag är kung

Unlocked
0

Jag ska dit den 28 och fota, fota, fota genom hela tävlingarna :) Eftersom du ska dit kanske du kan hjälpa mig att hitta.. Ligger det intill Galoppbanan eller är det På Galoppbanan som alla tävlingarna är?

Horsegirl
0

Jag tror att det är på galoppbanan (jag har aldrig varit där, kolla på www.gymkhana.nu)

Jag tror jag håller mig till foto :P Men en och annan kort filmsnut kanske :P

Mvh Linda

Unlocked
0

Tack tack :) Imorn åker jag, någon mer som kommer vara där?

Horsegirl
0

Det verkar inte så :(

Unlocked
0

För er som vill se bilder från idag - http://karolinanowak.webb.se

SarahPeace
0

Jätte fina bilder :D

Horsegirl
0

Jag åker dit klockan fyra. Hoppas jag får lika fina bilder som du, jag tvivlar på det men hoppas :)

Unlocked
0

Jag ska dit igen på söndag :) Tycker det va så himla kul igår. Vill ju dessutom inte missa finalen!

Horsegirl
0

Jag kom just hem, fick ett antal fina bilder, ska se om jag kan fixa fram dom. Har ju ingen hemsida att lägga upp dom på.

Horsegirl
0

Ååå måste tilllägga, vad jag älskade den underbara fjordingen, såg att du också hade bild på den.

E_hjo
0

Gud vad gulligt med en fjording! Skrattande Måste säga att ryttarna e grymma som klarar av de där!

jag skulle nog inte ens klara av att hoppa av hästen så fort som dom gör! *väldigt stel människa* hihi

Mandysan
0

Unlocked: Otroligt fina bilder!:D

E_hjo: Jag tror knappast att du är lika stel som jag….

E_hjo
0

Joho duu! Ska vi slå vad? Räcka ut tungan haha Jag är som ett kylskåp i kroppen å så knakar de å brakar! hahaha

Håller med om att det är jättefina bilder =)

Mandysan
0

#15 Tom min tränare säger att det är omöjligt att vara så ovig som jag är när det gäller att hoppa upp (Tacka gudarna för att det finns handikappsramper)!;o)

E_hjo
0

hahaha! Jag är stel som fasen när ja ska av istället! Jag kan inte ens göra en klackspark (!!!!!!!!) haha  Å så flyger jag flera meter bort när jag nuddat marken!

Mandysan
0

#17 Jaa kan inte heller göra en klackspark;)

E_hjo
0

vaa! jag trodde att jag var den enda som inte kunde de ;) *puhh* haha

Mandysan
0

#19 Berätta det inte för min tränare bara..GeneradDå får väl hon för sig att vi ska ha en lektion då vi BARA tränar klacksparkar…

E_hjo
0

hahaha! nu måste jag jävlas! moahahaha Oskyldig

Mandysan
0

Vet du ens vem jag tränar för?:)

(sweet_candy_ säg inget Oskyldig)

Älskar_hästar
0

kan inte heller göra klacksparkar , eller jag har ju inte testat det så många ggr , men de första gångerna jag försökte gick det alls inge bra ! Flört

E_hjo
0

#22 haha nee men de går nog att lista ut sa du se Räcka ut tungan haha nu jävlar ska du fåååå! hihihi

#23 haha Trillade över på andra sidan, eller hur? Flörthaha

Mandysan
0

#24 Jaså hur då?:)

Älskar_hästar
0

#24 nää , vet inte riktigt vad som gick fel ;p

Sandra
0

Unlocked - Otroligt härliga bilder du har fått från tävlingen!

Men ni andra som varit där… vart är era bilder då? Jag är ju nyfiken och vill se!!!!!

Horsegirl
0

Jag har ju ingen fin hemsida att lägga in dom på, så jag får väl se, jag måste välja ut dom finaste också. Jag tog ca 200 bilder :P

Unlocked
0

Tack alla :) Nya bilder finns att se på hemsidan igen..