Håkan Lundell
Någon som har någon erfarenhet av ET. Håkan Lundell?
Han ska komma upp till Sundsvall nästa vecka och gå igenom min häst… Någon som vet om han är bra??
*** Kärleken övervinner allt ***
nä, känner bara igen ulf lundell, och han är ju stencool ;)
(hahaha)

Jag känner Håkan väldigt bra, stog i granstallet till honom i många (han bor här i Eskilstuna) år och han har behandlat Lucky många ggr. Jag har bara positivt att säga om honom, han är underbar! Han är så lättsam att ha och göra med och bra med hästar, han lyckas alltid klura ut "problemet" innan han ens känner på hästen.
Och han har humor =) Han brukade alltid säga "araber araber" när Lucky börja hoppa och studsa haha. Så hälsa så gott från mig! Säg att jag ägde den "galna" skimmel araben på Hagnesta, så vet han nog =)

bubu: Uffe är grym ;)
Believer: Vad kul :) Jag ska hälsa :o)
#3, ja visst är han?! :D
#2 Hagnesta Hill månne? :D

#5. Japp ,Hagnesta Hill =)

Hur dyr är han då?? Törs man fråga det? Jag bara anlitade jag ;P
Jag har också haft ut Håkan Lundell många gånger. Plus varit till hans klinik i eskilstuna där hans fru jobbar med tandvård.
Jag tyckte Håkan var kanonbra i början, jag älskade honom! Han var ute ganska ofta till mina hästar (som också är araber, som believer) De två senaste gångerna han varit ute har jag upplevt att han varit lite väl stressad och jag tror det är för att han har så otroligt många kunder nu.

#7. Han är ganska dyr. Exakt pris kan jag tyvärr inte säga, då jag oftast fått betala i ett par vinflaskor. Haha..
Jag tycker inte han var så dyr? Men det kan ju bero på att jag haft honom så länge, i över tio år tror jag. Han har haft ungefär samma pris 400-500 kr hela tiden…
Min nya som jag ska åka till snart tar 750 kr.

Nu idag har jag haft Håkan hos Folly… Och gud vilken duktig människa =) Det är inte ofta jag känner förtroende för nytt folk så direkt som jag gjorde idag!
Folly hade en blockering i korsbensleden, karprygg + lite andra åkommor. Men efter en timme med Håkan så känns det som om det finns hopp även för Folly :)
Han vart helt lyrisk av Follys hovar, dom var så perfekta (enl. han) att han knäppte bilder på dom :) Han höjde min hovis till skyarna, det ju alltid lite kul =)

#11. Vad kul att allt gick bra =) Kom du ihåg och hälsa? =)

Jaaa, han skrattade bara :o)

Haha, ja jag kunde nog tänka mig det =)

Han var riktigt rolig, mycket humor hos den mannen :)