RADIO
Ja, Har ni radio i stallet?
Har ni det så hur länge är den på ?
jag har radio i stallet :D den slår på ca kl 7 på morgonen o knäpps av ca kl 8 , sen slår den på ca kl 6 på kvällen o knäpps av ca kl tio på kvällen., den är "kopplad" med en "nattlampa" så den då samma tider …. ;D

japp, har den bara på när jag är i stallet och mockar och sånt. Aldrig annars, tror inte hästar lyssnar på radio, dom vill nog hellre hör ljuden runtomkring, så att det inte dyker upp några oväntade faror.

hade en förut som jag lyssnade på när ja mockade pyssla me hästen men en tjej som fyttade sin häst tog med sig den… )= får skaffa en ny till vintern =)

I min ridskola har de ingen radio , och inte heller i det andra stallet jag brukar vara ..
Vi har alltid radio när vi är i stallet. Men jag tycker den ska vara avstäng på natten. En som stog i stallet förut satte alltid på radion på kvällen, hans häst var vävare, så de tyckte han skulle hjälpa. Men jag tycker att hästarna m¨åste ha lugn å ro på natten…

har radion igång när jag är där och när hästarna kommer in fram till nattning.
tänk bara på att radion är den största brandrisken i stallet, så dra alltid ur den när ni inte är i stallet! vi har radio i RIDHUSET ;)
Jag tycker om att ha en radio i stallet :) När jag var medryttare på Walle (RussPowers russ) så tog jag med mig en radio/cd-spelare till stallet :)
Vi har,används mest när man är ensam där.

det är timer på radion i stallet så den är på 59min från o med det att man sätter på den