Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1036 ggr
SarahPeace
0

RADIO

Ja, Har ni radio i stallet?

Har ni det så hur länge är den på ?

jag har radio i stallet :D  den slår på ca kl 7 på morgonen o knäpps av ca kl 8 , sen slår den på ca kl 6 på kvällen o knäpps av ca kl tio på kvällen., den är "kopplad" med en "nattlampa" så den då samma tider …. ;D

jennie-w
0

japp, har den bara på när jag är i stallet och mockar och sånt. Aldrig annars, tror inte hästar lyssnar på radio, dom vill nog hellre hör ljuden runtomkring, så att det inte dyker upp några oväntade faror.

E_hjo
0

hade en förut som jag lyssnade på när ja mockade pyssla me hästen men en tjej som fyttade sin häst tog med sig den… )= får skaffa en ny till vintern =)

Älskar_hästar
0

I min ridskola har de ingen radio , och inte heller i det andra stallet jag brukar vara ..

jumpingqueen
0

Vi har alltid radio när vi är i stallet. Men jag tycker den ska vara avstäng på natten. En som stog i stallet förut satte alltid på radion på kvällen, hans häst var vävare, så de tyckte han skulle hjälpa. Men jag tycker att hästarna m¨åste ha lugn å ro på natten…

lisette
0

har radion igång när jag är där och när hästarna kommer in fram till nattning.

hjullan
0

tänk bara på att radion är den största brandrisken i stallet, så dra alltid ur den när ni inte är i stallet! vi har radio i RIDHUSET ;)

RubHel
0

Jag tycker om att ha en radio i stallet :) När jag var medryttare på Walle (RussPowers russ) så tog jag med mig en radio/cd-spelare till stallet :)

trex
0

Vi har,används mest när man är ensam där.

Lina
0

det är timer på radion i stallet så den är på 59min från o med det att man sätter på den