Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 490 ggr
[slo]
0

semester!

Ja, hur många har semester nu? Och vad gör ni av den? :P

lisette
0

haha jag har semester… det är vätteskönt! och jag gör inte ett dugg. hemskt va?

vi har faktiskt fixat bragos box. sen ska det "bara" upp fönster, galler, en ny dörr och det ska gjutas en platta…

vi ska måla huset. o min sambo ska fixa veden, har han sagt sen söndags… o inte gjort det än.. *suck*

[slo]
0

Jösses, det låter inte som semester för mig… Idag har jag satt på en tvättmaskin, kollat till hästen och suttit på altanen med en aluminiumburk :)

gejsa
0

En bara? slo

[slo]
0

Ja? Hur mycket kläder tror du jag använder? Pappa tvättar ju själv :)

lisette
0

*asgarv* slo springer i samma stringkalingar varje dag… han vänder på dom hela tiden…

saken är den att när man har hus så måste man underhålla det. ngt som de inte verkar förstå här hemma… *suck*

[slo]
0

Underhålla? Menar du klippa gräsmattan och måla om det vart tionde år? :D

MiaMaria
0

Jag har semster lite drygt 2 veckor till. Gör så lite som möjligt =) Dock har den här veckan varit full av partaj, Yran har ju dragit i gång och i kväll startar Fäviken så det blir mer av den delen Fundersam Skrattande

Marre79
0

Just nu är jag sjukskriven.

hjullan
0

jag har aldrig semester, dock är mitt liv som en helg.

Sandra
0

Jag började min semester efter att jag åkte hem från jobbet idag!!! Så i tre veckor ska jag åka till Ljusdal, Morgongåva o till Heby två vändor =) Sen blir det väl grillkvällar o kanske lite partaj också om vädret tillåter =)

Älskar_hästar
0

jag har ju sommarlov jag , riktigt skönt (:

elin
0

sommarlooov

/Elin

wewwa
0

Sommarlov här oxå. ; )

gejsa
0

#4# Ha, ha jag menade en aluminiumburk. En öl alltså.

trex
0

Semester,gör så lite som möjligt.

mazze
0

Ingen semester detta år, får ta igen det nästa…

[slo]
0

#14 det är ju dumt att ha flera samtidigt, dom blir ju varma av att inte stå i kykskåpet ;)

__iE
0

soooommarlov :D
fast vi börjar snart, ca 3 veckor tror jag ..