saknar dey så
Det känns som det e länge sen jag såg dig, men samtidigt spelas filmen upp om och om i mitt huvve. Det känns som du e så långt bort, men samtidigt så grymt nära. Det känns så länge sen att jag fick höra ditt gnägg, men samtidigt hör jag det spelas om och om igen i mitt huvve. Det känns så länge sen jag fick andas in din mysiga doft, men samtidigt minns jag exakt hur du luktade. Det känns så länge sen vi var en i ridningen och vi flög över hindren, men samtidigt minns jag den känslan så väl.. denna underbara lycka. Det känns så länge sen det var vi på riktigt, vi mot världen. Men samtidigt vet både du o jag att vi aldrig kommer skiljas åt föralltid. Det känns i mitt hjärta att någonting är borta, men samtidigt känner jag att du finns där och att du alltid kommer att göra. Jag saknar dig bastih, varje dag. Tänker på dig så grymt ofta. Jag älskar dig!! <3 / En sörjande matte
(C) på "dikten", gjort den sj!
/Elin

Vilken fin dikt ! Så där kan det vara också för mej , alltså känslorna .. men det är dock ingen häst det handlar om , utan min kanin ..
Ja, det var en jättefin dikt.