Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 517 ggr
lisette
0

transport

imorrn ska jag åka och kika på ett tranesläp som är besiktigat och skattat i år. lite att fixa och golvet bytt för ngt år sen…. :D

keep your fingers krossed… ;)

gejsa
0

Ok! Jag gör det, hårt.

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack gejsa.. *fniss* det var bara du som tänkte på mig ;)

tranesläp 100 född 1980. besiktigat i mars. bytt golv för ngt år sen. elen funkar utan problem. behöver fixa en stålbalk (person ingången) och byta väggar, matta senare…

för 2500:- har jag gjort ett kap…

Älskar_hästar
0

Jag tänkte också på dej , men kom inte på de rätta orden att säga ;)

mazze
0

Hade oxå tänkt på dig om jag hade varit här, men har inte haft tid. Så jag tänker på dig nu. Kul att du hittade en likadan som jag, men din var billigare då o i bättre skick. Helt klart ett kap! Lycka till med resten…

gejsa
0

Så du köpte den iaf då? Kul! Då har ni ytterligare saker att renovera. Hi hi

lisette
0

*fniss* verkligen ytterligare… :D men det är ju ett bra köp ivf. man kan ha ett hästsläp till precis vad som helst. ett gallersläp är inte lika bra att ha..

gejsa
0

Precis! Vi har t om flyttat med vår trp.

lisette
0

tänkte mest på att jag kan hämta mina getter när jag väl tjatat ihjäl andreas… *fniss*

elin
0

Getter e mysiga men fy sjutton va äckligt dom kan lukta *uschar*

/Elin

gejsa
0

Har hört om får tex har stått i en trp så vill inte en häst gå in i den igen. Kanske är likadant med får. Har aldrig prövat så jag vet inte om det stämmer.

lisette
0

inte jag heller faktiskt. men får luktar väl mer än getter?

gejsa
0

Har ingen aning om det. Men det kanske är dumt att chansa.

lisette
0

det har du rätt i… jag får helt enkelt sätta dom i bilen med den andra fårskallen… *fniss*

gejsa
0

Ha, ha ja du får göra det.

tessa
0

Vad roligt att du hittade en så bra och billig transport! Hoppas att du får dina getter snart.. =)