Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 556 ggr
lisette
0

tänd ett ljus för engla

10 åriga engla har försvunnit från sitt hem i stjärnsund..

tänd ett ljus för henne och håll tummarna för att de hittar henne vid liv, snart!

Lorita
0

Jag har tänt ett nu……hoppas dom hittar henne snart

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

bubbelbubbel
0

jag har också ett tänt.

och jag hoppas för allt på jorden att dom hittar henne vid liv.

lisette
0

jag såg en film för inte så länge sedan som hette "gone baby gone" som handlade om human trafficing och just om barn som blev bortrövade. den filmen ´tänker jag på mkt när jag tänker på engla.

måste vara fasansfullt för hennes föräldrar.

bubbelbubbel
0

känns som om jag har sett den filmen, men jag vet inte…
i vilket fall som helst är det fruktansvärt.
jag förstår inte hur man kan göra såhär.

lisette
0

se den annars! jag satt o grät…

bubbelbubbel
0

får nog göra det..

JoJos
0

har oxå tänt, o ja håller med dig lisette filmen får en att tänka på detta. filmen är fruktansvärt gripande.

CarCar
0

Usch, det är så hemskt.. Hoppas verkligen att dom hittar henne snart..

Det har visat sig att lastbilschaffisen som dom har häktat var på en fabrik och hämtade sten bara 500m från mitt hus samma dag som dom tog honom på Hallandsåsen… Det är lite läskigt…

bebbe
0

När jag läser om Engla kan jag inte låta bli att tänka på hur det gick för Helene som oxå rövades bort när hon var 10 år, det hände ju här i Hörby,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Maja
0

Ja, usch.. :/ Jag lider med hennes familj, vänner, grannar.. Alla drabbade! Det är inte klokt!!

Sedan har vi även tagit upp detta med att man har häktat en man på ett annat forum - han var ju en "känd sexförbrytare".. Borde man inte ha liiiite bättre koll på sådana människor? :S

lisette
0

#9 samma sak här. jag hoppas bara att det slutar annorlunda här. men frågan är om det gör det. =(

jag läser flera ggr om dagen på aftonbladet för att se om ngt nytt kommit fram.

AusaBausa
0

för Engla!

Måtte dem hitta henne levnde snart…

Jojaton
0

Usch, det är hemskt! Hoppas att hon iaf lever…

Johanna - Instagram

Thorsson
0

det rä jättehemsk! hoppas de hittar henne, tänker på hennes familj.

BeatriceHolmberg
0

såg nyss på nyheterna att han har erkänt att han har mördat henne.. kroppen har dom hittat gömd i skogen :/

Thorsson
0

men gud!! stackaren! :'( Är hon död?

BeatriceHolmberg
0

joo hon är död, han hade erkänt nu idag under förhöret… han hade tydligen erkänt att han hade mördat en annan tjej år 2000. hemskt :(

Thorsson
0

jaha, gud :( R.I.P lilla flicka ska man väl säga då

tezzie
0

Fyy vad hemskt.Jag lider med alla anhöriga :(

Tänder ett ljus för ängeln Engla ikväll!

*** Kärleken övervinner allt ***

Marija
0

Men gud vad hemskt :(

Sänder en tanke till de anhöriga!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

bubbelbubbel
0

åh..;(
jag som verkligen hoppades att hon skulle finnas i livet..

nu hoppas jag bara att hon inte fick lida..

L1ll4n
0

usch, tänk familjen :(

jo , han erkände också Pernilla-mordet som någon nämnde. De sa ju på nyheterna att polisen blev glad för att han erkände men ändå rörda, något sånt sa ju reportern. Och sen hittade dom Engla nergrävd i Gästrikland. :'( Tycker så himla synd om deras familjer o vänner etc.. :/ fy vilken hemsk människa som mördade Engla.. :(

På aftonbladet står det lite om det.
Länk; 42-åringen har erkänt

Yessica
0

Usch! Vad hemskt! Stackars familj, vänner etc etc! Undrar hur dom känner nu? RIP Engla! Hoppas hon inte fick lida. Usch. Finns inga ord för sånt här :'(

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

bebbe
0

Måtte hon bara inte fått lida så som Helene fick. Gråter

fridak
0

Varför gör man något sånt egentligen? Vad tänkte han när han gjorde det?

lisette
0

jag blir så ARG! ord kan verkligen inte beskriva hur jag känner mig just nu.

hoppas som bebbe att hon inte fick lida. lilla flicka…

Maja
0

Hur i h*lvete kan man göra något sådant? Stackars flicka, stackars familj.. Jag sänder en tanke till ALLA anhöriga.

Vila i frid Engla, hoppas du har det bra där du är nu <3

MrsKarpf
0

Det finns inte ord. Jag grät när jag läste det. gråter sällan  men det isa i hela kroppen! jag vill ju så gärna ha barn. men vågar man sätta dem till denna grymma värld?

bebbe
0

Läste i Kvp att Pernilla hade blivit strypt men inte våldtagen, man kan ju bara hoppas att Engla oxå har sluppit det.

lisette
0

det värsta är att han garanterat kommer att bli förklarad sinnessjuk och sedan satt på psyket istället för fängelse.

Maja
0

#30 - Eller få två veckors skyddstillsyn.. Fundersam

pippa__
0

#30 Tror psyket passar honom bättre..fängelserna är för bra..bättre att sitta i en vit tråkig cell istället

RubHel
0

Har tänt ett ljus här hemma hos mig.. R.I.P :'(

__iE
0

hemskt! :(

Spiritinthesky
0

R.I.P engla,<3

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Emelie-G
0

Fy vad hemskt! Vad kan man ha för motiv att mörda en oskyldg, 10-årig liten flicka? Riktigt sorgligt Gråter

SweGizmo
0

R.I.P Engla:'(

Min blogg: SweGizmo.se

bubbelbubbel
0

#32, psyket är nog snarare för bra för honom, där blir han ju utsläppt om två år.
i fängelset kanske han kan få vad han förtjänar eftersom han faktiskt har haft ihjäl ett barn och gud vet vad han har gjort med båda två.

Believer
0

R.I.P. Engla

Vad är det för värld vi lever i? Förstår inte att det finns såna här hemska människor.

Dödsstraff är vad dom förtjänar. Först en mkt lång tortyr-period, sen dödsstraff. Gärna en lång, utdragen plågsam död så dom får vad dom förtjänar.

Vad jag inte förstår är hur man kan släppa såna här människor fria efter så kort tid. Mord borde alltid vara livstids fängelse (el. dödsstraff), då kanske morden minskar.

lisette
0

#32 de får hjälp med sådant även i fängelset. visst har de det bra i finkan, men det är oxå jobbigt för dem. det hör vi ju på andreas kompis.

sen tror jag inte det är så som du skriver på psyket faktiskt.

nu misstänker de dessutom att han begått fler mord. skönt för de som lever i ovisshet!

Maja
0

Gör så här:
1. Sätt honom i psyket tills han blir "frisk"
2. Ge honom straffet

Charger
0

Vila i frid Engla.

Dior
0

Vila i frid, lilla Engla…

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

muirab
0

R.I.P ENGLA - Vila i frid.
Sänder en tanke till alla hennes nära och kära Gråter

Charger
0

Jag hoppas att han hamnar i fängelse. Han kommer inte att vara populär där som kvinno och barnmördare.
De andra internerna kommer att slå ihjäl honom..

bebbe
0

Livstids straffarbete i de ryska saltgruvorna hade varit lämpligt, för ryssarna pjoskar inte med brottslingar.

AusaBausa
0

R:I:P Engla!

Så fruktansvärt tragiskt att ännu ett barn ska bli drabbat av människors grymhet…

hon hade varit 300m från sitt hem när han tog henne!!!!!! USCH stackars familj jag lider med dem! Hoppas bara hon slapp lida…

L1ll4n
0

Först psyket, sen fängelsestraff.

bubbelbubbel
0

tyvärr funkar ju inte lösningen först psyke sen fängelse i sverige, även om det hade varit jättebra om det gjrode det.

E_hjo
0

Och nu säger den där jäveln att det inte var meningen att döda henne. - Sure…
Han borde få ruttna i helvetet.

Lizzan
0

Gud så hemskt :(

Anna
0

Hur hemskt som helst. Fy….

Vila i frid Engla!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

L1ll4n
0

#50 - jag undrar hur han tänker egentligen, 'inte meningen' liksom, vad vare då ? usch på såna människor.