Pälsglans
Jag skulle vilja prova att andvända pälsglans på min häst, inte då på "hårremen" utan på man och svans så det blir lite mer lättsam att reda ut och så …
har du något tips på bra pälsglans till man och svvans?
Helst en av "lättare" typen ,asså att man bara sprayar på och så klart :)
mvh

Rekomenderar Foxfire starkt… En Orange sprayflaska, finns att köpa lite var stans. T.ex lantmännen.
Annars är väl dom flesta pälsglanserna på spray bra, eller så är det bara jag som haft tur med all olika jag prövat 

jag kör med foxfire. Jag tycker den är bäst
Jag kör med en svart flaska som bla Hööks säljer. Funka jättebra! Tror den heter Horsewise Pälsglans/Balsam.

Jag har använt foxfire. Tycker den är bra och det är bra pris på den. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag har haft många olika. tycker alla funkar superbra!
Foxfire här också, badade stackars kuse idag, sen fick han stå i solen medans underbara medhjälparen för dagen borstade ur svans och man med hjälp av pälsglans
Har nog hållit mig till Foxfire dom senaste åren när jag tänker efter… Fast det finns en på ridsport, som är i gel-form, som man jobbar in med fingrarna, som funkar dunderbra annars!

Foxfire är bäst. Har prövat Hööks och några till men det är inte ens hälften så bra. Foxfire håller längst. Finns att köpa även på Börjes och alla välsorterade affärer. Orange flaska.

Måste faktiskt säga Canter & Silk framför Foxfire, men Foxfire är bra det med. Så det är emellan dom två, tror Foxfire innehåller mer än C & S, men ungefär samma pris.

Jag använder Foxfire eller Carr & Day & Martin Mane and Tail conditioner. Den senare luktar lite myggspray men fungerar utmärkt för att reda ur en trasslig svans och den sitter i helt upp till ca 2 veckor. Rekommenderar båda!

Foxfire här med :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Helt klart Foxfire. Lite dyrare, men det räcker med en mindre mängd.

Jag tycker att foxfire är jättebra! luktar gott också! Mmmmm…..! =D

Foxfire =)

Foxfire =)

Jag tycker att alla pälsglanser är lika bra! Men om man vill ha en som gör att det även blir lättare att reda ut man och svans så kan man ju köpa en med lite häst-balsam i!
Det värsta med pälsglans är att det känns som man har roat sig med något helt annat i halmen när man får det på fingrarna… 

# 18 *garvar*

Jag kör med Equistar, vill ju skilja mig lite från mängden
Den är suverän, mycket bättre än Foxfire enligt mig, och sen finns den på gekås med. Perfekt 

Foxfire är de bästa pälsgalnset.. :)

Foxfire!!
Förutom att det är bäst, så luktar det underbart
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Foxfire är BÄST!! Har provat många olika men foxfire har varit bäst.

FOXFIRE här med, helnöjd! 

Jag har redan köpt pälsglans nu: P Jag klpte FoxFire , den är SUPER bra :D
Foxfire, den är kalasbra :-)).
EQUIESTAR!! Bästa jag ngnsin haft!
Tycker det börjes b.la säljer e dåligt. men alla tycker ju olika.
/Elin

Foxfire, finns ingen som håller lika bra som den! =)
Jag håller med om Foxfire.