Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1207 ggr
AnnaLundin
0

TILL SALU - 3-årig halvblodshingst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brun hingst e. For Feeling - Magini, idag strax under 170 cm. Väluppfostrad, okomplicerad att hantera. Löshoppar med stor kapacitet och tillräckligt bra teknik (ffa bra bak). Har ordinär trav och bra galopp.
Förberedelse för inridning pågår, dvs han är longerad med sadel på ryggen och jag har "nästan" hängt på honom - stått på stol bredvid, lutat mig över sadeln och klappat på andra sidan, utan problem.
På det han visar hittills är han snäll men kan kanske bli lite småhet under ryttare.

Säljes helst till erfaren ryttare som vill ha en tävlingshäst för framtiden.
(Ej hingstämne, bör därför kastreras - det har bara inte blivit av här.)

Mer info, fler foton + några videosnuttar på löshoppning (från augusti -07) finns på www.hippoteket.se

Frågor besvaras på telefon 0480-52084, 0708-125703 eller via mejl hippoteket@hotmail.com

Tarek
0

My god vilken fin häst. Hade det varit om ca 4 år hade jag slagit till direkt, men har ingen tid för en häst till just nu, får vänta tills barnen växt upp.

Lycka till med försäljningen Glad

AnnaLundin
0

Visst är han fin!

Zahara
0

verkar vara svårt och få sålt hästar nu :( har en valck på tre år efter Qalle som varit till salu i snart 1 år men bara oseriösa som ringer och tror man kan få en fin häst med stamm och papper för 15 000:-

Mycket fin pojke ni har! hoppas ni hittar en bra ägare till honom!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

KallaMigMimmi
0

Å så fin!

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

bubbelbubbel
0

han är rysligt fin ! var det han som var efter….hästen som älskade föl ?

AnnaLundin
0

#5 - Ja, det är detta stoet som är mamma till honom…
Hon är tyvärr inte kvar i livet längre. Gråter

Här är var Julle (saluhästen) liten:

bubbelbubbel
0

#6, läste det på din hemsida, riktigt tråkigt för hon var en riktigt fin häst !!

AnnaLundin
0
AnnaLundin
0
AnnaJohansson
0

Åhh, hade jag haft lite mer erfarenhet och pengar så hade jag gärna tagit hem honom! Han är ju så tjusig! Hoppas du hittar ett bra hem!

thilda-
0

pet

Eve
0

vad ska ni ha för honom? står ju ingenstans :/

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

AnnaLundin
0

#12 - pris diskuterar jag med en seriöst intresserad spekulant, på telefon. Rätt pris till rätt köpare, men han är inte gratis…

AnnaLundin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns en ny löshoppningsfilm på www.hippoteket.se under rubriken "till salu".

Han är anmäld till treårstest. Specialpris gäller om han säljs före testet, efteråt får vi se, beroende på resultatet…

Inridning pågår utan problem, han är riden i alla gångarter i ridhus och i skritt+trav ute i skogen.

Yessica
0

Vilken fiiin! :D F*n att jag inte har råd! Vill ha egen häst! ;D

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi