Hästar och lera
Hahaha, så sant ^^
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

hahaha ^^
Men lilla raggsockan då.. Haha, Dúfa hade svarta ben idag. Ryggen var helt torr och fin. ;) Mammahäst däremot hade rullat sig som aldrig förr.. ^^
Mm det värsta var att hon såg så förbannat nöjd ut efteråt också! :P
Den korven rullar sig visserligen i stort sett varje dag, men oftast tidigare på dagen så det är torkad lera som går att borsta bort, inte precis innan jag tänkt rida… *mutter*
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
hahaha ja ibland känns det som de gör det på pin kiv, hrm!
haha, fina bilder :)

Härlig bildserie :o)
*** Kärleken övervinner allt ***
Haha, typiskt isisarna här hemma med (A) De gör allt för att bli så leriga som möjligt ^^
nämen så sött ;D
Mm jättesött… ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha ^^ Det är ännu roligare om man är skimmel, tycks det x'D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#13 Haha ja det kan man lugnt säga, skimmeln i stallet är grå varje dag. ;) Och det är ju lite värre att få bort på dem också… ^^ På Sylgja är det ju bara att borsta bort det värsta när det torkat, så ser hon ju ren ut sen. En skimmel skulle väl behöva schamponeras… :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hahah! :D
Ja skimmlar är inte roliga dom…..
Tack gud att leran börjar torka upp och försvinna nu :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Oh vad gulligt :)
Tänk, jag blir lyckligare för varje gång jag ser hästar som rullar sig, eftersom min dam är på tok för fin för att ens komma på tanken 

#15 oj vilket jobb att borsta sen ;)

#14 man får låta bli att klappa bara, för då kommer det stora dammolnet…
Jag är så glad att mina hästar hatar att rulla sig i lera. Är det för blött ute så får det lika gärna vara, tycker de =)
#16 Mm var glad för det… Jag var van vid såna hästar innan jag skaffade den där grisen.. :P
#18 Haha jamen klappa efteråt är strängt förbjudet… ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport