Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 525 ggr
Zahara
0

sommaren är här..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…i dag i alla fall :) nyss klar med det som skall bli för bete till sommar hagen och kunde inte låta bli och fuska lite :) det är ju sommar i dag ialla fall här :) 15+ och solsken :) den lilla vita pricken på bilden är min lilla hund som snusar ute med hästarna!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

VeNyRa
0

oj, här har det kommet ca 3 dm snö nyligen och ca 2 dm väntas =/ vill faktiskt ha riktig vår nu!

Zahara
0

Det är så skönt att få se solen och kunna dra av hästarna täckena! även om det bara är för en dag så ser man ju att även de njuter av det! sen är där ju gräs med ju :)

Klasselover
0

Här är det lite blåsigt, men solen är framme och vi har haft mellan 9-12 grader ute idag ^^ Längtar efter sommaren! :D

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

tezzie
0

Ohh vad kul för dig då ;)

Här snöar det, har kommit mer snö nu på tre dagar än det gjorde under hela december!! Jag vill oxå ha sommar!!

*** Kärleken övervinner allt ***

Repoort
0

För ett par dagar sedan var nästan hela lägdan framme och rådjuren stod och mumsade för fullt. Men nu har det snöat i tre dagar, har på vissa håll kommit 1-2 dm.

Zahara
0

fortfarande ganska så varmt här men regnigt men de får gå på gräs ändån :)

MLphoto
0

regnar här idag, trist.. har haft solsken, 17plusgrader och det gröna har bara växt o växt under 2 veckor nu :D  sommaren är pååååvääääägg *jippppppiiiiiieee*

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Spiritinthesky
0

#7 regnar micka ???! :D hur dags steg du upp ? xD när jag vaknade till hästarna idag snöade det skitmycke :O men som micka sa har det varit mkt mkt mkt sol o varmt innan ;/

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Zahara
0

visst är det härligt och veta att sommaren är på väg :)

J-Parnebo
0

Här har det vart 8-13 grader och sol , men lite blåsigt då och då :)

LinneaG
0

Åhh, jag vill också ha sol!

Red i regn och blåst idag!

divansson
0

skicka hit sommaren, snälla.. :/ vill ha sol och Varmt!

Ja har fortfarande min vinterjacka och vinterstövlar på mig! det regnar, blåser å är skitkallt! fasst, idag var solen framme nästan en minut faktist, ett under! :P

CoNo
0

Ja här är det också riktigt härligt! 15 grader varmt så smådjuren fick komma ut en liten stund och markerna runt stallet börjar äntligen torka upp lite!

tezzie
0

Här vräker snön ner… Har gjort det i fyra dagar nu :-(

*** Kärleken övervinner allt ***

MLphoto
0

Vi har haft 21 grader varmt idag, och solen började kasta ut sina vackra strålar runt 2tiden och det har bara varit toooopppeeeennnväääddeeeerrr :D

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Marija
0

Snöat och regnar om vartannat här idag. Förhoppningsvis övergår det till enbart regn, så att snön regnar bort under natten.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus