Riding Club
Är det någon som har sett det nya online hästspelet Riding Club, såg annons i tidningen Ridsport och kunde inte låta bli att gå in och spana. Det släpps den 1april och verkar jättekul, dags att sälja hästen och skaffa en datorhäst istället tror jag 
Jag väntar på att det ska släppas.. har väntat sen förra sommaren.. haha! man känner sig lite desperat ;)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Då ses vi där sen då ;)
Haha jajjemen ;D
Här är också en som väntar ;) Verkar vara roligare och inte lika barnsligt som "My horse and me"
Kostar det ngt att vara medlem?
#5 - "The subscription price is €5 a month."
#6 okej^^

det känns nästan som en kvinnlig variant av wow, så nu har jag något att göra när pojkvännen försvinner in i sin låtsasvärld ;)
Är det någon som har provat BETA verisonen?

nu kommer jag sitta i garaget hela kvällen och försöka göra en manick så man kan spola fram tiden=P

#10 Berätta hur den fungerar sen när den är klar! Jag vill också! ;)

Nu har RIDING CLUB släppts, precis för ett par minuter sedan!!! Vem vill starta stall med mig?

Jag är redan beroende, man får fem gratis speltimmar när man reggar sig =)

det blir det jag ska roa mej med nu när jag är gravid o har hästen på foder allså… haha!

Haha ^^
Allvarligt talat! Jag måste testa detta! Så kan jag ju spela det i skolan medans de andra spelar WOW, CS och FOF.
Deras sida är jättebra! Laddade ner spelet och det är mkt bra, man får träna och tävla. Fast hoppbanorna är lite svåra, speciellt att hoppa trippelbarrar för man måste trycka av på exakt rätt ställe…Men det är superfin grafik! Testa det! =)

Jag tycker också att det är jättebra, är helt fast redan efter två dagars spelande.. Har äntligen lärt mig att hantera trippelbarren, men det tog tid…. Men övning ger färdighet =) Helt klart värt att prova..
hihi jag har oxå laddat ner de :D varför kan man inte va i stallet för? :(

Hela spelet är inte färdigt än så dom har bara släppt en del, resten kommer såsmåningom.. En del ska släppas i Maj tror jag.. Det står på inloggningssidan till spelet..
Jag har det. Men asså det är jättesvårt att hoppa trekombinationen eftersom hästen alltid hoppar för sent
#20 Du måste korta galoppen genom hela kombinationen och trycka på space-tangenten såfort du hoppat över det första hindret, direkt trycka igen liksom.
Har det spelet, som ni kanske förstår, rätt underhållande ;) Låg rankad 30 ett tag men typ 200 nu :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#22, jag har precis samma problem på min dator. Men på mammas, pappas och lillebrorsans datorer funkar det.. skitmärkligt
Jag tycker det är riktigt kul!
Ja visst är det roligt!! :D

#23 jag kommer in på våran bärbara dator, men det går ca 10 min sedan stängs den av och skärmen blir blå, så står det med stora bokstäver "ERROR + någonting mer" :S
Rätt kul, men guud vilken tjatig ridlärare x''D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
bläää nu kommer jag inte in alls :(
#28 du kanske har förbrukat dina 5 gratis speltimmar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#29, har betalat för fler speltimmar, så det är inte problemet..
Så, nu kom jag in!
Så, nu kom jag in!
wops råkade bli 2 inlägg..

Kan tyvärr inte spela spelet.. :( men men…
Spelade ett tag.. men sen slutade de o fungera =/