Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 427 ggr
Klasselover
0

OT - Döpa bil, förslag?

Min pappa har i stort sett byggt klart hans bil som han byggt helt från grunden. En guling blev det :) En Lotus Seven är det, jättefin och helskön att åka i! Pappa ska "leka" med den i sommar och sen sälja, värde runt 150.000 :O Han började förra året och nu är den helt klar, en -08 ;) Ingen vindruta, så integralhjälm på och sen ut å köra, morsan skriker av rädsla vid 70km/h, jag skriker av glädje vid 120km/h ^^

Nu vill han döpa bilen, och namnet ska gärna sluta på -ster. Han heter Rogert Torpehag, ifall nån kmr på ngt bra med initsialer ^^

Jag diggar Blomster x'D Fast pappa hade ingen lust att måla dit blommor (A) 

Bilderna har tydligen flugit iväg, men ska ta nya imorrn :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Peppe
0

Hmm… vart kommer hästarna in i bilden?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Klasselover
0

#1 - OT- rubrik ;) Det finns ju inget bilar.ifokus (:O) vad jag har sett..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

bubbelbubbel
0

kul att bygga en bil från grunden, vill gärna se bilder när du hittar dom ! ;)

Believer
0

Gangster? =P

bebbe
0

Varför inte Rogster?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Believer
0

Torpeden

Klasselover
0

Tack för namnförslagen, ska ut och fota så bilderna kommer om ngra minuter ^^

Klasselover
0

Här är en länk till en lite äldre bild (1 månad), blir svårt ljus i verstaden och pappa kan inte köra ut den nu ;)

http://www.freewebs.com/tovetorpehag/apps/photos/photo.jsp?photoID=527310

Jojaton
0

Cool bil :) Gillar #5 Rogster :)

Johanna - Instagram

tezzie
0

Läcker bil =) Jag gillar också namnet Rogster :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Klasselover
0

Pappa gillar Gangster bäst hitills ;)

bubbelbubbel
0

rogster var ju annars tokbra ! :)
söt liten bil förresten !

casandra
0

Rogster var ju kalasbra tycker jag :D

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pappa har rastat Gangster nu, som han kallar den ;) Inte den bästa bilden, tagen från balkongen ;)

Believer
0

hihi va kul att man var till hjälp lite =) fast han kanske hade tänkt sig Gangster innan oxå =)

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 - Faktiskt inte ^^