OT - Döpa bil, förslag?
Min pappa har i stort sett byggt klart hans bil som han byggt helt från grunden. En guling blev det :) En Lotus Seven är det, jättefin och helskön att åka i! Pappa ska "leka" med den i sommar och sen sälja, värde runt 150.000 :O Han började förra året och nu är den helt klar, en -08 ;) Ingen vindruta, så integralhjälm på och sen ut å köra, morsan skriker av rädsla vid 70km/h, jag skriker av glädje vid 120km/h ^^
Nu vill han döpa bilen, och namnet ska gärna sluta på -ster. Han heter Rogert Torpehag, ifall nån kmr på ngt bra med initsialer ^^
Jag diggar Blomster x'D Fast pappa hade ingen lust att måla dit blommor (A)
Bilderna har tydligen flugit iväg, men ska ta nya imorrn :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Hmm… vart kommer hästarna in i bilden?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#1 - OT- rubrik ;) Det finns ju inget bilar.ifokus (:O) vad jag har sett..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
kul att bygga en bil från grunden, vill gärna se bilder när du hittar dom ! ;)

Gangster? =P

Varför inte Rogster?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Torpeden
Tack för namnförslagen, ska ut och fota så bilderna kommer om ngra minuter ^^
Här är en länk till en lite äldre bild (1 månad), blir svårt ljus i verstaden och pappa kan inte köra ut den nu ;)
http://www.freewebs.com/tovetorpehag/apps/photos/photo.jsp?photoID=527310

Läcker bil =) Jag gillar också namnet Rogster :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Pappa gillar Gangster bäst hitills ;)
rogster var ju annars tokbra ! :)
söt liten bil förresten !

Rogster var ju kalasbra tycker jag :D

hihi va kul att man var till hjälp lite =) fast han kanske hade tänkt sig Gangster innan oxå =)