Ridborgarmärket
Hur många här har tagit ridborgarmärket?
Jag själv har haft chansen att ta det flera ggr men det har aldrig blivit av. Vart kan man vända sig om man vill ta märket med sin egna pålle?
En kompis undrar oxå om man måste rida i sadel eller om man får göra det barbacka?
Har inte tagit det , men vill med Kanel xP
jag tog ett par st :) minns inte hur många men 4-5?

jag har tagit minst 2 tror jag men har bara köpt märket en gång.
vänd dig till närmaste klubb, tror inte alla har "märkestagning", men många har. klubbarna tävlar om vem som säljer mest märken så de lär vara rätt glada om det kan sälja några till:)
Jag har ett, men det är minst tio år gammalt..
Jag har tagit två sycken, för typ 2-3 år sedan när jag gick på ridksolan och vi gjorde det under lektionstid. Köpte dock aldrig märket. Fattade inte riktigt meningen med det ;) (nån som kan förklara varför man tar såna märken?)
#5, det är väl av samma anledning man tar simborgarmärken, man testar sig själv och visar vad man kan, och får ett pris man får betala själv ? :P
Tog några stycken när jag gick på ridskola.
Tog några stycken när jag gick på ridskola.

Har aldrig tagit något och kommer troligtvis aldrig att göra det heller!
*** Kärleken övervinner allt ***

#5 visa att du kan. simborgarmärket visar att du kan simma, ridborgarmärket visar att du kan sitta på en häst i tre gångarter.

Håller på med det på ridlektionerna just nu :P
Ingen som vet om man får rida barbacka eller måste ha sadel? :P
putt

Har aldrig tagit ridborgarmärket
Har tagit en gång när jag red på ridskola, har även travborgarmärket :P
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Hehe, ganska kul, jag vet ju ändå att jag kan och vad jag kan, och tycker inte jag behövet ett märke för att visa det.
Men, det är väl kul när man är mindre kanske.