Skörbycup, bilder?
Hej!
Finns det någon här som var med på skörbycup som fick några bilder som de vill skicka? Jag letar främst på Lykka, då mina inte blev alls bra. Jag skickar med en bild på mig och Lykka, så att ni vet vad ni ska kolla efter :).. tack på förhand.
MVH Evelina.

Hej Eve
-Du kom 2 a i 60 va? grattis!
-Tänkte gå fram och säga hej men hann aldrig.
Lykka var jätte fin faktist.
-Rebecca tog en massa bilder på dig och de kommer nog läggasupp.
Mvh Linda ridsport i fokus
Hej hej!
Jag kom tvåa i 40 och etta i 60 :).. Ja, 60 rundan gick undan, och kändes lite flängig men det verkade ju gå bra ändå. Var du med och tävlade någonting? Om, hur gick det då?

Hej
Tyckte att det såg ut som du vann i 60cm men sedan såg jag bara en blå rosett så jag trodde att du kommit tvåa GRATTIS.
-Nej jag tävlade inte däremot tävlade min ena ponny med min syster dotter har Zobella (den lilla gula) Annars kallas hon Sota.
De tävlade bara 60 och kom 4 eftersom Evelina glömde banan (i omhoppningen) annars tror jag att det skulle gått ännu bättre.
Ha det gott/Linda
Ja, jag kom tvåa i 40, därav den blåa :).. Ja, jag såg när Zota hoppade, det såg jättefint ut, synd att Eve glömde bort banan..

Ja det var synd.
-Men annars tycker jag att de utvecklats att det går planerat runt banan ända fram till omhoppningen dvs.
/Linda
-Kul att det går framåt :)
/Eve

Grattis Eve
Jag ska lägga upp bilder nu !
Cheers
Reb

I am having a few problems downloading the pic´s but as soon as I have worked out the problem the pic´s will be there
Many appologises
Reb

Great!