helgen
hej på er vänner,
har ni saknat mig lika mkt som jag saknat er??? *flin*
helgen har varit najs, förutom att jag inte kunde bada på tosselilla. när de andra sprang runt som barn så fick jag sitta och sola och passa allas saker. blev lite besviken på det faktiskt, men så är det ju. hade hjälp av madde och eMis att hålla upp foten så jag åtminstonde kunde doppa mig och svalka av mig två ggr…
men det blev lite mkt sprit på fredagskvällen, var bakis på lördagen och lite snurrig när jag gick upp. kom dock fram till att det berodde på att vår combicamp lutade… :D
idag har vi varit och hämtat hundarna hos sambons syster i malmö. de blev superlyckliga när vi kom och hämtade dem. när vi lämnade de hos sanna (hon som hade wesley tidigare) så blev han inte speciellt glad att se henne. så när han "skrattade" åt oss och pep som en bebis så började hon gråta (hon är gravid så hon är väl extra känslig). de sa att wesley har blivit jätteförändrad. han är mycket lugnare och han reagerar inte för varenda ljud som kommer. sedan berättade hon dessutom att nadja hade tvättat wesley, vilket han aldrig tillåtit tidigare.
min fot, har kunnat gå på den. men har haft bandage hela tiden. ska till sjukan imorrn och så ska läkarna kolla på den då igen.
bild på wesley som tittar…

en bild till…
vi ska sätta panel på utsidan av dörrarna, därför de ser ut som de gör… :D

Vad härligt att du har haft det bra iaf på din födelsedag. *ler* Fast du var lite bakis den dagen. ha ha självförvållande iaf.
Vad fin hunden ser ut på fotot. Jättefin. Vilken tur den hade som fick komma till er.

…visst är det tråkigt att vara skadad o inte kunna bada. Jag sprang in i en betongpelare (!) o stukade foten när jag var på gran canaria, så då fick man snällt sitta vid poolkanten och se glad ut i fyra dagar… skönt att du iallfall kan gå på foten, alltid något 

vad har ni andra gjort i helgen dååå?

p.s fint stall 

Ha, ha vad jag har gjort har du redan läst om. Tittat på lilla elin bl a. *ler*

#5 var lite bakis imorse med faktiskt… tur att andreas gick och la sig tidigt och kunde köra idag… :D
han har förändrats faktiskt. himla skoj bara att de som haft hunden i 6 år ser skillnaden på honom direkt. de sa dessutom att han hade blivit smalare. man kan göra ngt bra ibland… :D
#6 oj din stackare, hoppas dina vänner var lika snälla som mina och hjälpte dig att svalka av dig… men du satt väl med en och en annan paraplydrink kan jag tänka mig… :D

#8 :D det kan nog bli när jag målat väggar/bytt panel och fått upp lite galler… :D men tack! ;)
#9 ja du är ju värsta spanaren på elin… :D

ha lilla my får väl inte dricka paraplydrinkar heller.

#6 jo då det löste sig
… blev mest coca cola för min del ;D

#12 nej precis ;)

…menade #10, inte #6

*asgarv* jag som trodde lilla my var namnet på en häst… aja. du hade kanske paraflax i din cola???

Ha, ha lisette du är för rolig du. Har saknat dig i helgen. Men måste strax gå nu iaf. Kul att du mådde bra nu.

tur att jag är tillbaks och snurrar till det lite kanske.
jag borde med gå, har varit online i 2,5 timme och läst ikapp mig… :D

Ja, jag med. vi syns i morgon. natti natti alla.

#16 hahahaha *tokskrattar* japp det skuttade ner ett och annat paraply i glasen
#18 & #19 god natt 

natti natti
jag har druckit för mycket vin, varit på knabstrupper riks, nattbadat…och sovit :)

så nu har du träffat kiara då???
jaaao ! :)
Trevligt att ha dey tillbaka lisette!
Jag vet gejsa har sätt mey massor jag henne en gång (!)..
Känner mey skitdum som e så blind, men aja, nu har vi iaf sätt varann IRL :D
/Elin

#25#
Gör inget att du inte såg mig.

Du vet redan vad jag gjorde i helgen eftersom jag var med dig på tosselilla.
Ja, mycket av snurrandet berodde nog på att combicamp lutade. Det var nästan så att man lutade när man steg upp också ….. :) Men roligt hade vi i allafall..
Trevligt folk gör att man får roligt.
Kändes det skönt att få hämta hem hundarna?

ja jag saknade nadja som sjutton, och lesley lite grann… :D naddis har sovit lite med mig i sängen nu på morgonen. jättegött… hur är det på jobb? mkt att göra eller? :D
visst är de trevliga våra vänner? :D
bild på min sambo och våra vänners son erik som spelar gura…

Ha ha …..Ja man ser ju på bordet vad som hände…. bara en massa öl 
Nej inte överdrivet med jobb…rätt så lagom faktiskt. men det är fortfarande segt att behöva börja jobba igen.
Ja, dom är helt fantastiska, önskar att jag också hade så roliga vänner…som man kunde hitta på sånna saker med. Verkligen skitroligt…..tosselilla, grillning, bada, tälta, alltihop faktiskt. Det var riktigt mysigt.

Ser nästan ut som om lillpojken också drack öl. Det gjorde han väl inte?

anej det gjorde han inte… :D

Tänkte väl. hi hi

Nej, det kan jag också intyga att han inte gjorde. Ingen öl till dom små inte..

Det var ju bra det. *ler*