Hästfotografering
Någon mer än jag som brinner för häst fotografering?
Skulle vara kul och se bästa bild/bilder..
Och har du hemsida, skriv gärna med den också! :)
http://Karolinanowak.webb.se
Här är min bild, som jag tycker är en av dem bästa jag fotat..
Föl blir ju alltid så otroligt söta på bild! :D

Söt bild !! jag tycker om att fota , men jag är inte bra på det haha

Va in och kikade lite på din hemsida och det va jätte fin bilder du tagit! Vad är det för kamera du använder?
#3 Gillade denna bilden, ser så mysigt ut! :)
#6 Tack så jätte mycket, jag fotar med en Nikon D50.

#8 nej han var nog inte ens en vecka gammal… några dagar kanske ;)

vilka jättefina bilder alla har!!! 
Å sån kul tråd. Här är en till som ÄLSKAR att foto allt möjligt! Igår gick jag lös på huset och försökte hitta bra vinklar att fota. 
I alla fall, för min del blir det mest porträttfoton, uppställda foton och hagbilder. Men, en del andra bilder blir det också, även om jag skulle behöva ett nytt objektiv och helst en ny kamera också. Så, jag tänkte jag kan i alla fall bidra med tre bilder till denna tråd. 
Börjar med en "uppställd" fjordhingst, Hugo 179

Gå gärna in på www.foto.ifokus.se och visa era fina bilder oxå

#15 , shit vad lik den var min häst Skrållan när hon var föl !! nästan samma färg : D 8skrållan var dock liiittttttee ljusare ; D ) o så hade hon mkt mer päls (!) o hon var mer vit under magen .

#0 var inne å kollade på dina bilder, de var skitläckra ;) så härliga färger! 

#22 Tack så jätte mycket! :)

så lite så 

#27 , vad fiiin ! 

#29 Den bilden var fin!

ByTheWay, Min Ponny Och Eleonor! :)

Fina bilder Eve! :)
Tackar, Nina :)

#32 Tack :o) Det är ett foto på mitt föls mamma.
#46 Jag är ingen fotograf men av vad jag har förstått så är de flesta frilansfotografer och har andra jobb på sidan av då själva fotograferandet inte ger så pass betalt att man klarar sig ekonomiskt på bara det.
Det är nog ändå ett roligt och ibland ganska intressant yrke…jag skulle gärna vara fotograf men får väl nöja mig mied att vara det på ren hobbynivå :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#46 okej, tack så mkt för svaret.

Unlocked Gherads stall, är det i Angered? Han med massa shettisar och någon travare?
#52 Ja det är han! :) Så du känner honom? Brukar vara där och rida hans varmblods travare, samt shetlandsponnierna när jag var mindre.

#35 Har du varit med i någon tävling i en tidning eller nått med den bilden? Känner nämlgen igen den..

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
#54 Jag skickar ett PM till dig

#59 Fin bild

#61 Ojj va fin =)
#61 så vacker !!
/Elin
#63 snyggt:)

#74 Fin bild!

#76 Det kanske inte syns där , man han går just för att han ska titta vad som det är som rör sig på andra sidan :P

tackar:D
#78 utrsikten är ju fantastisk