Skolstart
Hej, nu är det så att jag tänkte mest höra efter om det finns ngn som bor i närheten av Öknaskolan (Naturbruksgymnasium) och som behöver hjälp med sin häst kvällstid några kvällar i veckan (måndag kväll till torsdag kväll)? Jag kommer att bo på internat från mådag - fredag och därför skall det finnas bra möljigheter till buss eller likn. Jag är ca 183 lång och väger ca 64 kg. Har hästvana sedan 14 år tillbaka då jag började på ridskola vid tre års ålder. Är orädd och gillar utmaningar. Har ridit privat hästar till och från under flera års tid och ridskola regelbundet. Har ridit och rider många olika typer av hästar. Ger mer information via mail, antingen här på ridsport iFokus eller via min hotmail emmelie.cronlund@hotmail.com
MvH Emmelie

Jag kan börja hjälpa till från och med skolstarten glömde jag att tillägga.
ökna skolan.. den ligger väl vid malmköping eller?

njaa..(det beror på var malmköping ligger =P) mellan nyköping och norrköping ligger det ungefär mer exakt blir det ju genom att säga tystberga.. =P
okej.. aah men malmköping är ju granne med nyköping.. vi bor i eskilstuna. det ligger på andra sidan malmköping (från nyköping)

okej.. jag är inte så himla bra på sånt där =P men men.. nu är jag lite klokare iaf =)