Kolla här =)
Den här gjorde jag förra veckan =) Lite dålig början men blev galet då tanken var att filma juvret runt omkring ;)

Är det sparkar man ser? Ja, nu är det inte långt kvar. Lycka till med fölningen. :)
Spark spark ;D

Ahh, vilken underbar film =)
*** Kärleken övervinner allt ***

stackars lilla bus. ja vet hur trött jag var på min mage efter åtta månader. tänk den stackaren som gått i nästan elva… ;) o hennes bebis sparkar nog lite hårdare med sina FYRA ben än vad min bebis gjorde… =)
ååh så sött ! :D det syns ju verkligen hur hela magen rör sig. ååh, fföööööl :)
har det kommit något än? det är väl dax nu när som eller?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Gulligt :)

Tack allesammans, ett särskilt tack till Lisette från Bus ;)
Det har inte kommit någon bebis än men juvret växer sakteligen =)
Va häftigt. Det närmar sig. Vill oxå ha, 17 år sen sist.
Kom igen nu Bus!! Kläm ut den där ungen!! :D

Lite svårt att se. Men kring svansroten o neråt kring könsorganen så känns dom väldigt svampiga och uppluckrade. Jag antar att du känt på henne så du känner skillnaden. För det gör man verkligen. Hoppas du fattar vad jag menar .Hur känner du dig? 

Det känns lite smått nervöst. Men på bilden har hon blivit insjunken jämns med svansroten men ca någon handsbredd ifrån på varje sida om svansroten.
#13 Ok. Antar att du kollar henne ofta nu. Manda blev inseminerad m första fölet. Hon föla nästan på dan 11 mån efter. Kommer inte ihåg andra gången om det oxå var så precist. Skrev aldrig upp när hon betäcktes -90, blev nog tre gånger naturlig så vet inte hur länge hon gick med Tösen. Men visst är det många tankar o känslor som cirkulerar.

#13 var då? *ser bara en hästgump*

Soya fick Sorro exakt på den dagen som jag räknat ut. Kl 22.45 på kvällen kom han. Gejsa födde nästan hon med exakt på dagen också någon gång vid 22-tiden. Undrar om det är en vanligt födseltid. :)
När exakt har ni räknat ut mazze? Du bor väl vid boxen nattetid nu va? Nästan iaf.

Hon var beräknad till den 3 mars. Nu har hon släppt bäckenbandet och sjunkit in vid flanken upptill. Så är bara hemma en vända för lite vila ;)

Ok, då kanske det sker inom 12 timmar iaf eller så då. Vi får hålla tummarna. :)

Har inte kommit någon bebis än. Men hon har legat ner tre ggr inatt när jag kommit ner, då har hon stånkat en del. Vet inte om hon kan ha haft en del förvärkar. Man kan ju alltid hoppas =)

har du semster nu eller?

Guuh vad mysigt! :) Hoppas allt går bra!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

nu då ? :D
lycka till :D

Den lille låter sig väntas på :(

Ha koll på hur hennes kön ser ut…dom brukar bli svullna där bak när det är dags ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hon svullnar upp och är riktigt slapp i slidöppningen mot natten men det har gått ner till morgonen igen. Fast det borde ju snart vara på g, juvret kan man ju inte riktigt lita på då man inte vet hur pass hon fyller innan. Men juvret fylls upp rejält mot natten det med för att sedan gå ner tills morgonen. Vätskan är enormt kladdig o lite gulaktig och blir gul på spenen när den torkar. Hon har släppt bäckenbanden men vet inte om de ska släppas mera, är lite synligt men känns mycket mera. Hon är insjunken i flanken sen i måndags.
Bilden är tagen den 6/3

För er som vill följa närmare, så finns alla uppdateringar på: www.marzet.pixbox.se

Har hon fått än ? :)

Nej, det går trögt! Ska strax ner o kika till henne. Min vän hade en känsla av att det skulle komma inatt, så jag hoppas på det (ett mörkt, mörkt brunt sto) Hoppas hon har rätt =)
Men guuued va sött :D

mazze - har det hänt nått än…eller är det jag som är långsam och inte sett det i någon annan tråd?
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Nu borde den väl kommit? Jag är nog också sego annars och inte sett (A)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

hon fick ett stoföl som heter Zeriwhala typ
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Xzerihwala kom den 11 mars och har en egen tråd här i forumet. Ska se om jag kan putta upp den =)